OPPDATERING PÅ MIN NYE LIVSSTIL

God kveld kjære lesere!

Husker dere at jeg skrev ett blogginnlegg der jeg nevnte for dere at jeg skulle kutte ned på søtning/kullsyre/proteinpulver? (les innlegget her). Nå har jeg fulgt denne nye livsstilen i 1 måned, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er så G L A D ! Fordi, ja jeg er overlykkelig over den nye “meg”. Tro det eller ei, men dette har virkelig endret hele livsstilen min. Jeg opplever ikke luft i magen, ingen oppblåst mage eller magesmerter. Jeg føler meg lettere i kroppen og ja, det er en ubeskrivelig følelse! Tidligere har jeg kviet meg for å dra på trening i en stram trening singlet fordi jeg har følt meg så oppblåst (nesten som om jeg var gravid), men nå føler jeg meg slank og fin.

Hvilke endringer har jeg gjort?

  • Jeg nevnte for dere at jeg skulle kutte ut proteinpulver, men det har jeg ikke klart 100%, men jeg er på vei dit. Jeg har kuttet ned fra 120 gram proteinpulver til 20 gram proteinpulver, så det har jo skjedd en endring! Jeg bruker proteinpulveret i proteinkaffen jeg lager meg, som består av: proteinpulver, kakaopulver, kaffe, kokosmelk, 1/2 banan og isbiter (verdens beste kaffe btw!).
     
  • Når det gjelder tyggis så har jeg kuttet ut fra 2-3 PAKKER tyggis om dagen, til å tygge 2 tyggiser om dagen!!!! Da snakker vi stor forandring, herregud! Og det jeg gjør er at jeg deler opp tyggisen min i 2.
     
  • Når det gjelder kulsyre, så drikker jeg aldri brus eller energidrikk lengre. Og ja, tro meg. Jeg var avhengig av energidrikker hver dag (PGA jobbene mine) , men nå tenker jeg ikke engang tanken på energidrikk. Utrolig hva slike små grep kan gjøre for kroppen min, jeg er helt fasinert og GLAD!

Så om du sliter med oppblåst mage, føler deg forstoppet og “tung” i kroppen, så kan jeg virkelig anbefale deg å kutte ut falsk søtning, kullsyre og proteinpulver. Det har virkelig fungert for meg, så jeg er nok sikker på at også du vil merke en endring!

Jeg må også få takke verdens beste coach @coacharve for å tilrettelagt mitt nye kosthold slik at det faktisk er mulig å leve en sunn livsstil UTEN alle disse tilsetningsstoffene jeg tidligere har brukt. Er du interresert i å få en matplan fra Arve, så kan du sende han en mail på: [email protected]

Priser
Kostholdslan uten oppfølgning – 680 kr
Kostholdsplan med 4 ukers oppfølgning – 1680 kr
En PT time – 680 kr

 

3 kommentarer
    1. Så kult å høre at det har gått så bra å kutte ut søtning og diverse, og at det funker! Det blir fort litt mye kunstig søtning for å unngå sukker her også, men nå ble jeg motivert for å kutte ned på det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg