FORANDRINGEN SOM VIL ENDRE LIVSSTILEN MIN (!)

God kveld kjære lesere!

Nå skal jeg fortelle dere noe veldig spennende, i hvert fall synes jeg det selv! Som dere vet så har jeg drevet aktivt med styrketrening og fulgt ulike kostholdsplaner i snart 4 år nå. Dette har gitt meg så utrolig mye lærdom om hvordan kroppen fungerer og jeg har blitt en sterkere versjon av meg selv. Både når det gjelder det fysiske, men også det psykiske. Rett kosthold og trening har gitt meg en ny identitet, og den energien og gleden jeg har fått av denne livsstilen kan ikke beskrives. MEN, tilbake til det jeg skal prate om.

Hva skal jeg endre i kostholdet mitt?
Jeg har gjennom disse 4 årene alltid hatt kostholdsplaner som inneholder mye proteinpulver og falsk søtning (som f.eks; natreen, sukrin, uten kalorier). Og dette har jeg egentlig vært veldig fornøyd med, fordi jeg ELSKER alt som er søtt. Havregrøt med sjokoladesmak, proteinkaffe med sjokoladesmak, sjokolademousse og alt det andre jeg har spist de siste 4 årene, har vært uten sukker, og så og si uten kalorier. Men nå skal det sies at så mye proteinpulver og falsk søtning har gjort noe med kroppen min. Ikke misforstå meg, jeg er veldig fornøyd med kostholdsplanene jeg har hatt, og jeg har jo levd på dette i 4 år, MEN nå føler jeg at det er på tide å endre litt på denne type kosthold. Ja, jeg tenker nemlig å kutte ut proteinpulver og søtning!! Og ja, dette er et enormt steg for meg, da jeg har brukt dette hver dag i 4 år, flere ganger om dagen. Jeg har ligget på 90 gram proteinpulver hver dag, så dette her blir tøft. MEN, med god hjelp av min coach Arve Kristoffersen så skal vi sette sammen en ny kostholdsplan neste uke. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å teste ut dette og se hvordan kroppen min reagerer på det!

Hvorfor skal jeg endre kostholdet?
Det er vell egentlig de siste månedene jeg har merket hvor oppblåst jeg føler meg av både proteinpulver og falsk søtning. Dette slo meg veldig godt da jeg var i Ibiza i sommer og ikke hadde tilgang på proteinpulver og falsk søtning på 12 dager så endret kroppen min seg totalt. Jeg har aldri hatt en så flat mage og så “lett” kropp om du skjønner meg rett? Så det å kutte ut dette skal faktisk gjøre hverdagen min mye lettere og bedre, fordi det er faktisk veldig ubehagelig å gå rundt å føle seg oppblåst og “stor”, når man egentlig er i ganske bra form.

Så nå ser jeg frem til ett nytt liv med nye rutiner og “utfordringer”!
Så takknemlig for all hjelp og veiledning jeg får fra verdens beste coach. Du kan følge han på instagram @coacharve eller kontakte han på facebook her.
Du kan også sende han en mail på [email protected]
Er det noe Arve kan så er det å hjelpe andre mennesker, både med vektnedgang, gå opp i vekt, forebygge skader eller bygge muskler.
Han kan ALT og jeg lover deg at du vil bli fornøyd!

Priser
Kostholdslan uten oppfølgning – 680 kr
Kostholdsplan med 4 ukers oppfølgning – 1680 kr
En PT time – 680 kr

Følg meg på instagram @idadir

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg