MYE NYTT – UPDATE

God kveld kjære lesere!

Nå føler jeg det er lenge siden jeg har oppdatert dere på treningsfronten min, men nå tenkte jeg å gi dere en kort update. Som dere vet så har jeg vært så heldig å fått Gunnar Strand Jacobsen som coach, se hans facebok side her. Med ny coach følger også et nytt treningsprogram, og dette programmet har jeg nå brukt 1 ukes tid. Kan ikke si annet enn at jeg er super fornøyd! Gunnar kan virkelig sakene sine, og det er ikke i tvil om at han vil få meg i form frem mot oktober. Nå trener jeg 5 ganger i uken, noe som vil være godt for kroppen min,. Jeg har tidligere trent mellom 6-7 dager, og gjerne over flere timer. Nå får kroppen litt hvile med disse 2 dagene uten trening, og da får kroppen bygge seg opp igjen. 

Når det gjelder cardio trening, så er dette noe jeg skal kutte ut for en liten periode. Når gjelder det å bygge muskler, og da kan jeg ikke bryte ned musklene ved å gå cardio. Selv synes jeg det er litt “trist”, fordi jeg føler jeg virkelig trener når jeg svetter på tredemøllen, men må tenke fremover og på det å bygge muskler. Noen ønsker kanskje å vite hvordan treningsprogrammet mitt ser ut, og det kan jeg dessverre ikke legge ut på bloggen. Ettersom Gunnar jobber som coach tar han betalt for et slikt opplegg med treningsprogram og matprogram. Når det gjelder mat, så skal jeg ikke starte på diett før i mai/juni ,men har visse ting å forholde meg til. Som at jeg skal ligge over 2000 kcal pr dag. 

Håper alle kjære lesere der ute, fortsetter å trener og gir jernet på trening i disse dager. Sommeren er ikke langt unna skal du se, og vil du oppnå drømmekroppen 2014 er det for seint å starte 1 måned før. Start idag, og gjør en forskjell 🙂 

Husk spørsmålsrunden min fra tidligere idag, her


-ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

4 kommentarer
    1. Hva pleier du å gjøre når du ikke trener og ikke er på jobb?
      Foreksempel en kveld hjemme alene? 🙂
      Vet du hvordan man regner ut kalorier i mat man har bakt selv?
      Synes ikke lifesum stemmer i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg