DU SPØR – JEG SVARER!

God ettermiddag kjære lesere

Nå begynner det å bli lenge siden sist jeg hadde en spørsmålsrunde, og mye har skjedd siden sist. Det kommer daglig inn spørsmål, både på facebook, mail og bloggen , og noen har jeg klart å svare på, andre ikke. Så nå tenkte jeg å kjøre en felles spørsmålsrunde der jeg skal svare ut alle spørsmålene jeg får. Dere kan spørre meg om alt mulig, trening, utseendet, fritid, hobby, venner, kjærlighet etc. Ønsker dere svar i tekst eller på videoblogg er mitt neste spørsmål til dere?????

Kjør på med det DU lurer på ! 

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

31 kommentarer
    1. Vil ha tekst, ikke video:) Kam du legge ut noen oppskrifter på sunn bakst og sunne, kjappe middager? Hvordan har du det om dagen? 🙂

    2. Hei, Ida 🙂 Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din. Jeg synes du skriver så bra og du er så ærlig i blogginnleggene dine. Så du virker som en super jente:-) Jeg har fulgt bloggen din en stund, så for meg personlig likte jeg den kanskje enda bedre når den handlet mer om sminke, klær etc enn trening. Men smaken er som baken:-) Jeg har mange spørsmål på lager, så jeg kjører på:
      – Hvordan tror du at livet ditt/deres er om 5år?
      -Hvorfor begynte du å blogge?
      -Hva er din favorittfarge?
      -Hva er dine beste egenskaper?
      -Hva er en perfekt dag for deg?
      -Hva er ditt drømmeyrke/drømmejobb?
      -Hvordan ser ditt klesskap ut?
      -Hvor mange skjønnhetsoperasjoner har du tatt? Hvor mange ml har du nå i brystene kontra første gang du tok? Har du noen gang angret? Kan du fortelle litt om operasjonen? (Hvis dette er for privat er det helt i orden)
      -Hvordan ser en”vanlig” dag ut for deg?
      -Hva liker du å gjøre når du har ferie/ er på ferie?
      -Hva slags sminke bruker du hver dag?
      -Hva er du mest fornøyd med kroppen din?
      -Skulle gjerne hatt rumpa di, min er FLAT, hvilke øvelser anbefaler du?
      Jeg vil ønske deg en fortsatt god kveld <3
      a

    3. Hvordan blir du så brun?
      Når du tar ut extentionet ditt, hvordan får du ut alle limrestene?
      Jeg mister så utrolig mye hår når jeg tar ut extentions, og jeg bruker produkt
      anbefalt av extentions salong :/
      Ellers lurte jeg også på hva du gjør for å holde håret så fint? 🙂

    4. Hei 🙂
      Jeg bestilte med varer fra iherb.com, men ikke bare ble frakta kjempedyr, men jeg fikk ei regning fra DHL på hele 400 kr som bare dekket frakt, toll, moms osv. Burde ikke dette stått når jeg sjekket ut? Frakta var jo dyrere enn varene jeg bestilte. I tillegg ble jeg trekt fra kortet mitt en uke etter jeg hadde skulle betalt det. Har du hatt noen problemer med dette? Synes i alle fall 800 kr ble rimelig dyrt for litt sjokolade :/

    5. Hvordan bygge rumpe og lår men samtidig bevare en flat mage og smal midje? Både kosthold og treningsmessig?

    6. Jeg skjønner ikke helt det med at man må spise mer kalorier enn man forbrenner for å bygge muskler, men mindre kalorier enn man forbrenner når man vil slanke seg. Hva med meg som vil ha flat mage / sixpack og være litt muskuløs? 🙂

    7. Hei hei 🙂 Jeg har flere spørsmål vettu. Alltid gøy å bli mere “kjent” med en blogger når de svarer på spørsmålsrunde:-)
      Har du silikon? hvis det, hvor mye, over eller under brystmuskelen?
      hva tenker familien om at du skal stille?
      Hva er dine komplekser?
      Hva er dine uvaner?
      Hva er det gøyeste du liker å shoppe?
      Har du bilder fra du har din naturlige hårfarge?
      Er du et forhold?

    8. Hvordan behandler du extentionet ditt for at det holder seg så fint, og hvor mange gram (fester) har du?

    9. Hei Ida 🙂
      Jeg ble nylig singel, og er så utrolig ensom om dagene. Lurte derfor på hva du gjør om kveldene / helgene når ikke kjæresten er hjem? Har du kanskje noen jenteserier (eller andre serier) å anbefale? Og hvor skal jeg komme meg ut for å finne den rette nå som jeg nesten aldri drikker lengere?
      Håper du har noen tips 🙂 Er ny leser av bloggen din, men jeg elsker den! Du har fått opp øynene mine for trening og et sunt kosthold 🙂

    10. Hei 🙂
      Jeg synes ikke den lifesume appen var noe for meg, siden jeg lager maten min selv og det blir ikke da det samme som står innpå der. Har du noen andre anbefalinger på hvordan man enkelt kan telle kalorier man spiser? Og har du noen tips til hvordan man kan telle kalorier man forbrenner? Finner det kalori klokke som er rimelig, og må man ha et slikt belte rundt magen da?
      :))

    11. Hvordan får du til å legge ut flere bilder på instagram men på samme bilde, hvis du skjønner hva jeg mener? 🙂

    12. Hei:-)
      Lurte på om Kenneth eier leiligheten eller om dere leier den?
      Har du/ dere tenkt å bli boende der?
      Hva synes du er positivt med å bo i Trondheim?
      Ha en super kveld <3

    13. Vet du om man får kjøpt sukrin en plass i Trondheim? Så man slipper bestille på nettet hvor det koster masse i frakt :/

    14. Hvordan får du alt håret ditt samlet i sånn flette når du har i extentions? Til meg stikker mitt hår ut og der skikkelig stygt ut 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg