INGENTING SKAL STOPPE MEG

God søndagskveld kjære lesere!

Selv om det ble en tur på byen i går, så skal ikke gårsdagen stoppe meg i treningen. Det ble ingen kanonfylla i går, og det er jeg sjeleglad for. Jeg hadde overskudd da jeg våknet i morges, og gledet meg til ei treningsøkt. Idag var det overkropp som stod på programmet, og jeg elsker virkelig hvordan skuldrene og overkroppen min har utviklet seg den siste tiden. Nå er det absolutt overkropp som er favoritten fremover! Selv om rumpe og lår er viktig, så legger jeg ikke skjul på at skuldre og overarmer er utrolig FINT. 

Nå skal jeg lage meg svinewok servert med søtpotet, noe jeg gleder meg veldig til. Jeg er et stort matvrak for tiden, og skal virkelig kose meg med god samvittighet nå. Tenker også å få med meg sesongstarten av “neste sommer” på tvnorge som begynte nå. God søndag alle sammen!

Har du trent denne søndagen?

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”  

6 kommentarer
    1. kajasagenes: Tusen takk 🙂 vet du, jeg tar ikke mye mageøvelser. Rett og slett pga magen kommer litt av seg selv når du har godt kosthold.. Rart, men sant 🙂 Men kjører noen sit ups med ball fra side til side 3 ganger i uken 🙂

    2. Hei Ida 🙂 Jeg har blitt veldig inspirert og motivert av den nye livsstilen din, kjempe bra! Men jeg lurte på en ting: spiser du 1500 kacl de dagene du trener også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg