UT AV MIN “KOMFORTSONE”

God ettermiddag kjære lesere!

Idag starter jeg ikke på jobb før 14.30, og hadde egentlig tenkt å ta det helt rolig før jeg skulle avgårde på jobb. Ingen trening, ingen stress. Men tror du jeg klarte det? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å legge “hviledagen” min til idag, meeeeen så begynte jeg og Ane å prate sammen på facebook I går kveld, og fant ut at ei lita “koseøkt” kan vi jo gjennomføre? Med “koseøkt”  tenker jeg mest på cardio trening. Da slår vi to fluer i en smekk, med både “litt” trening og prating. På en rar måte så ser jeg ikke på cardio trening som ei direkte treningsøkt, da jeg ikke føler jeg “pusher” meg selv på samme måte som med vekter. Så at dette ble min “hviledag” passet meg egentlig perfekt. Og ja, jeg vet egentlig at med hviledag, betyr det avstand fra noen slags form for trening. MEN det er lettere sagt enn gjort for min del.

Apropos overskriften,  “ut av min komfortsone”, så er dette første gang jeg noensinne har brukt en HVIT treningsstopp på et treningsstudio. Rett og slett fordi jeg egentlig hater den hvite fargen. Det er noe med det å være blond å bruke hvite topper, det hører bare ikke sammen i mine øyne. Håret og toppen går på en måte i “ett” og det blir rett og slett kjedelig. Dette gjelder også beige for min del. Så idag gikk jeg utenfor min “komfort” sone og faktisk brukte en hvit treningsstopp. Ikke misforstå meg, hvitt er kjempe fint, men ikke på meg!   Nå er jeg på farten til å dra på jobb, skal bare pakke med meg matboksen med middagen min, samt tusen andre matvarer som skal i sekken før jeg tar bussen. Ønsker alle lesere en fin onsdag!

Har du trent idag eller har planer om å trene?


-Ida-

4 kommentarer
    1. Hei Ida:-) hvor mye fokus har du på karbohydrater? Og teller du evnt hvor mange gram karbohydrater du ligger på? Har du noe dagsgrense?
      Fulgt bloggen din i flere år, som du har utviklet deg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg