NEI – IKKE IGJEN !

God ettermiddag kjære lesere!

Neiånei, er det mulig å ha slik uflaks? Noen av dere husker kanskje situasjonen med varene jeg bestilte fra iherb, der nesquick boksen med sjokolade u/sukker ble ødelagt i posten? Da jeg hentet den ut var hele boksen tømt på hodet nede i pappeska, og den måtte bare kastes. Innlegget finner du her .Dagen etterpå bestilte jeg meg samme produktet, igjen – og i går kom pakken på døren levert av DHL. Jeg hadde gledet meg til å endelig få smake på denne populære nesquick u/sukker. Men hva tror du hadde skjedd? Jeg åpnet pakken, og oppdaget med engang at noe var feil. Joda, hele boksen var igjen ødelagt og sjokoladepulveret var tømt utover hele pappesken. Det rare med det hele var at jeg hadde bestilt 2 nesquick med jordbærsmak til Kenneth, men disse.. Jo – disse holdt seg helt fine, begge to! Så ja, det er kanskje skjebnen som sier at jeg ikke skal få smake på denne sjokoladedrikken? Etter forrige bestilling la jeg ikke inn noe “klage”, men denne gangen har jeg sendt inn en klage til iherb, og håper på få dekt disse to nesquick boksene. Det er jo bare snakk om 100 kroner, men jeg orker ikke betale og betale, og aldri få produktet! Så nå håper jeg virkelig at jeg snart får det jeg har bestilt.. i GOD behold! Jeg bestilte også andre varer, som sukkerfritt syltetøy og en slags “sukrin” versjon, bare mye billigere!

Har du noen gang klaget til iherb og fått nytt produkt?


Nesquick m/jordbærsmak , sukkerfritt syltetøy, “sukrin” og en halv tom nesquick u/sukker.


PFSS – Irriterende..

-Ida-

5 kommentarer
    1. Åh, så utrolig uflaks da! Jeg har aldri bestilt derifra, men hver gang jeg har bestilt noe annet på nettet har det heldigvis vært i god stand 🙂

    2. Send en Mail til leverandøren og spør om de kan teipe igjen pakken før de sender. Å forklar de hva som har skjedd de to siste gangene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg