KAN NOE MER GÅ GALT ?!

God ettermiddag kjære lesere!

 Er det virkelig mulig å være mer uheldig enn hva jeg har vært idag? Dagen startet med ei kjempe bra treningsøkt, og ja jeg følte alt ville gå min vei idag. Solen skinte, jeg hadde fri og gledet meg til denne dagen. Jeg går ut i postkassen og der ligger enda en hentelappe. Rusler glad og fornøyd ned på Solsiden for å hente ut pakken, og synet som møter meg gjør meg utrolig skuffet og lei. Den glade innstilingen jeg hadde før jeg kom på postkontoret forsvant ganske så fort. Joda, pakken er ødelagt, og det så ut som et sikkelig sjokoladepulver “bad” der inne. Vi bestemmer oss for å åpne pakken, og mannen bak kassen sier at jeg kan klage, men jeg tror at en slik klagesak på en nesquick boks til 50 kroner fra iherb, vil bare være mer bry for meg egentlig. Så jeg lot det gå, så får jeg bare bestille meg en ny nesquickpulver u/sukker. 

Når jeg kommer hjem og skal skru på macbooken, merker jeg at laderen er ødelagt. Ledningen har lenge vært litt ekkel, og idag bestemte den seg for å ikke fungere. Snakk om sammentreff? Ihvertfall, jeg gikk til solsidnen..igjen! Og vet du hva en slik lader koster? 700 kroner! Wow, det skal ikke være dyrt å eie elektronik i dagens samfunn. Så dagen så langt har gått ganske så imot meg, så nå håper jeg virkelig ikke noe mer kan skje meg idag, fordi da vet jeg ikke hvor jeg ender opp.

Har du opplevd slikt med pakker?



Ida

4 kommentarer
    1. uff da. det høres ikke noe koselig ut! men du kan trøste deg med at du ikke er den eneste som har hatt en drittdag! 😛
      hmm, iherb bruker å være forsiktig med pakkene sine, så der var du uheldig. Kan trygt si at det er posten sin kasting av pakker overalt som gjør det der!

    2. Miichaelsen: Ja jeg har mottat mange pakker fra iherb, og aldri skjedd slik. Men denne nesquick esken kostet kun 50 kroner, så da orker jeg ikke å “klage” på det.. Sikkert mer styr det enn å bare bestille en ny 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg