PAKKER I POSTEN

God fredagsettermiddag kjære lesere!

 Gjett hva som kom i posten i går? Jo, noen av pakkene jeg bestilte fra iherb for snart 2 uker siden. Dette har jeg virkelig gledet meg til, fordi det er så mange produkter som jeg virkelig har lyst til å prøve ut. Som dere ser på bildet nedenfor er det veldig mye “godis” som er bestilt, og det passer meg utrolig bra nå til helgen. Det er viktig å unne seg noe søtt og godt selv om man er på diett. Mye av det nedenfor inneholder IKKE sukker, og det føles fantastisk å spise godteri som ikke inneholder sukker. Så nå kan helga virkelig begynne for min del. Link til de ulike produktene finner du i dette innlegget. (ikke sponset produkter)

Iherb er virkelig herlig, og du finner produkter til halv pris der inne i forhold til norske priser. Så om du tenker å investere i mye nytt til kjøkkenet, ta en tur innom iherb og sjekke prisene! Du finner alt og ingenting på iherb, og jeg har helt klart blitt en “iherb elsker” . <3

Ha en kjempe fin helg kjære lesere! 


Ida

9 kommentarer

Siste innlegg