NY BESTILLING PÅ VEI

 God kveld kjære lesere!

Ååå, jeg er virkelig i lykkerus akkurat nå, og kan nesten ikke vente med å fortelle dere hva jeg har gjort. Er dere spente?! Gleden er kanskje størst hos meg, men dere får også muligheten til å kjøpe de samme produktene som jeg har gjort ved å se på innlegget nedenfor.

For noen dager siden gikk jeg amok på iherb sine nettsider, der man kan få alt fra mat, kosmetikk og ja, alt mulig! Fra min side ble det kun bestilt mat. Sjokkert? Nei, sikkert ikke. Hvert produkt er linket til iherb sin side (ikke sponset), og jeg kan på det varmeste anbefale iherb når du skal handle. Det er mange som er skeptiske til iherb, men så lenge du handler under 200 kroner så slipper du momsen på varene. Genialt spør du meg.

Noe av det jeg kjøpte mest denne gangen er “sunnere” snacks, deriblant flere smaker av “questbar” som alle snakker så bra om. Dette er barer uten sukker, og har visstnok blitt utrolig populært. Gleder meg kjempe mye til dette kommer i posten. Noe annet jeg har fokusert på er atkins sine barer, som koster 36 kroner for 5 stk, mens i butikken ligger de på 32 kroner pr stk eller mer. Snakk om billig?!

Handler du på iherb?

 

 


Atkinsbarer(5stk) 36kr her / Muscle brownie (12stk) 156kr her / Aktinsbarer (5stk) 26kr her  / Questbar (12stk) u/sukker 160kr  her


Peanøttpulver 36kr her  / Sjokoladepålegg 36kr her  / Protenpulver i vaniljesmak 84 kr her


Drops u/sukker 12kr  her / Nesquick u/sukker 36kr  her 


Kjeks 18kr  her  / Drops u/sukker 12kr  her / Matboks m/fryseelementer 45kr her

M&M (5 poser)  u/sukker 66kr her / Atkinsbarer (5stk) 36kr her

Har du prøvd noen av de samme produktene?

-Ida-

8 kommentarer

Siste innlegg