200 TIMER CHECK

God kveld kjære lesere

Wow, etter treningsøkten igår fikk jeg meg en overraskelse, og da en positivt en! Daglig bruker jeg pulsklokke fra “Polar” og denne ble kjøpt 7.11.2013, og fra den dagen har jeg brukt den på hver treningsøkt. Og når jeg skulle ta meg av den idag, ploppet denne meldingen opp på skjermen “Bra gjort! 200 timer er nådd siden 07.11.2013. WOW! Gjett om det var 1 stk Ida som følte seg ekstra glad denne dagen?!  Dette var bare det lille ekstra som gjorde dagen min enda bedre, og det fristet faktisk å dra tilbake på trening for å fullføre enda ei treningsøkt.. MEN alt med måte, får vente til i morgen. *kribler i magen* allerede. 

Bruker du pulsklokke? 

Ida

10 kommentarer
    1. Ida, du ser bra ut.. Bra jobba:-)
      Kordan funker pulsklokka? Teller den kalorier uansett ka du trener, feks knebøy også?

    2. Elle: Tusen takk 🙂 veldig hyggelig å høre! ja pulsklokken teller kcal også i styrke øvelser. Jeg har 3 forskjellige innstillinger på klokken; sykling, løping eller “annen sport”. Jeg anbefaler alle å gjennomføre en maxpuls test, fordi da får du lagt inn riktige verdier på klokken og du kan se pulsen og ytelsen av trening enda mer!! 🙂

    3. Andrea & Jónína: Tusen takk 🙂 Ja jeg anbefaler virkelig Polar. Kjempe klokke! Har akkurat det jeg trenger på denne klokken. Anbefaler alle å gjennomføre en maxpuls test, slik at du får lagt inn riktige verdier 🙂 dette gjøres hos en veileder eller pt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg