SØNDAG – IT`S MY WAY

God ettermiddag kjære lesere!

..Det er søndag og de fleste av dere har sikkert fridag idag? Da er vi to, jeg har også fri. Hvor deilig er det ikke med en sikkelig søndag der du kan dra deg lenge i senga uten bekryminger? Idag våknet jeg ikke opp før 11.00, og da var det rett ut på kjøkkenet å lage seg en sikkelig søndagsfrokost. Ja, jeg er utrolig sulten for tiden. Spiser 6 – 8 ganger om dagen, og føler enda jeg kunne spist mer. Så idag ble det proteinvafler med mager kesam, jordbærsyltetøy uten sukker og brunost (lettere). 

Oppskrift: (5 vafler)
1-2 egg
1-2 eggehvitter
3 dl havregryn
1-2 dl havremel
10 gram proteinpulver (m vanilje)
10 – 20 gram meierismør eller cocosa
3 dl melk 
2 ts sukrin
1 ts bakepulver 

Oppskriften er hentet her

Etterhvert skal jeg sette kursen mot 3t for å gjennomføre en sikkelig søndagsøkt. Så blir det en gåtur med Cosmo, for så å slappe av før kvelden kommer. Da skal jeg endelig få fikset neglene mine, og “julen” skal bort. Har enda på juleneglene fra 18.desember, så skal bli godt med en forandring.

Ønsker alle lesere en fin søndag videre!



ida

8 kommentarer

Siste innlegg