NYHET FRA SHADOWTANS

God kveld kjære lesere!

Som dere vet så har jeg vært og er fremdeles fast bruker av selvbruningen fra Shadowtans. Jeg har brukt disse i 4 år nå, og kan ikke si meg mer enn strålende fornøyd. Selvbruningen deres er både økologisk (ikke testet på dyr), lett å påføre på kroppen. holder fargen i opptil 1 uke (ved vedlikehold av fuktighetskrem), og kan brukes av gravide! Det er så mange gode faktorer som ligger til bunn for hvorfor jeg bare elsker Shadowtans sin selvbruning, og den fine og jevne brunfargen jeg får av å bruke den.

Jeg er og har alltid vært veldig opptatt av å være brun, fordi ja, – jeg føler meg 1000 ganger bedre når kroppen har litt farge. Spesielt på trening, da er det ekstra godt å føle seg litt fresh. Jeg får ofte spørsmål om brunfargen min, og kjenner mange som også har prøvd shadowtans og er strålende fornøyd med selvbruningen. Den finnes både i mousse og spray, og vet dere hva som er så genialt?? Det har nemlig kommet en ny og forbedret versjon av sprayen de selger! Det som er forandringen er at den har en annerledes “sprutekork”, som gjør det lettere å få sprayen jevn og fin. Jeg er strålende fornøyd med denne oppgraderingen av sprayen, fordi nå går ting enda lettere.

Mine 6 tips til deg som skal bruke selvbruning:

1. Peel ALLTID huden din (kjøp her)
2. Påfør fuktighetskrem på tørre områder før påføring
3. Spray eller smør med selvbruning (gjerne flere lag), les godt på fremgangsmåten beskrevet på selvbruningen 
4. Legg deg å sov med selvbruningen (bruker svart t-skjorte å sove i)
5. Dusj etter 8 timer (unngå sterk såpe)
6. Vær flink til å bruke fuktighetskrem som er tilpasset shadowtans sin selvbruning, dette for å vedlikeholde brunfargen (kjøp her)

Om du ikke har prøvd den nye sprayen så bestill den her.
Du får 20% rabatt ved å bruke idadir” i nettbutikken.

Mer info om Shadowtans
Nettside her
Facebook her
Instagram @shadowtansnorge


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg