TIDENES HELG I VENTE

God kveld kjære lesere!

Nå er det ikke mange dager igjen til helg, og denne helgen.. ja denne helgen har jeg virkelig sett frem til, veldig, veldig lenge! Jeg skal nemlig feire bursdagen min med alle jentene mine hjemme hos meg! Denne festen har jeg virkelig sett frem til, og jeg har lagt store planer for kvelden. Ballonger, bannere, leker, geleshots , mat servering og ja, alt er godt planlagt. Nå mangler vi bare at lørdagen kommer og at vi får en fantastisk kveld sammen!

Noe av det beste med hele kvelden er at alle mine jenter har muligheten til å komme for å feire meg, og jeg setter sååå stor pris på at alle og enhver tar seg tid til å komme. Det er så rart dette, men det samholdet jeg føler til disse jentene, er en så fantastisk følelse. Og ja, jeg skal drikke denne kvelden, ingenting skal spares på!

Som sagt, jeg drikker veldig sjeldent alkohol her i Trondheim, men på ferier og når det er noe “spesielt” som skjer så kan jeg gjerne drikke. Men å drikke “for å drikke”, det har jeg sluttet med det siste året. Jeg føler at jeg er like sosial (kanskje mer) når jeg er edru og klarer å både kose meg, danse og føre samtaler i edru tilstand. Kall meg gjerne rar, men det har bare blitt slik. Jeg liker meg selv best når jeg er edru og har “kontroll”, om du skjønner hva jeg mener. Dessuten er det ikke til å legge skjul på at overdreven bruk av alkohol ødelegger både kropp og huden vår. Ettersom jeg har så stor fokus på trening og kosthold så synes jeg det er litt bortkastet å drikke meg dritings hver helg. Jeg har det like gøy, om ikke gøyere UTEN alkohol.

Så ja, nå kan lørdagen bare komme!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
Følg meg på instagram @idadir

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg