GREAT NEWS (!)

God kveld kjære lesere!

Det er allerede fredag, og JØSS så fort denne uken har gått! For min del har jeg jobbet mye både på flyplassen og Posten, og jobbuken min er enn ikke over. Jeg har ennå igjen å jobbe i kveld og i morgen (dette blogginnlegget er forhåndskrevet). SÅ etter 15.30 i morgen tar jeg helg, og det skal bli fantastisk. I helgen har jeg fult opp på programmet, men jeg skal ikke klage. Jeg liker å ha en hektisk hverdag og trives godt med det. Det har liksom bare blitt en del av livstilen min, og akkurat nå nyter jeg det fult ut. Ingen forpliktelser hjemme, verken barn, dyr eller kjæreste. Så hvorfor ikke sier jeg, leve mens jeg ennå kan!

Når det er sagt så har jeg vært til legen for en sjekk av ryggen min, og vet dere hva? Jeg har fått lov til å starte å sykle igjen!!! Dette var virkelig en gledelig nyhet for min del, og jeg har allerede gjennomført 2 spinningøkter. Den følelsen jeg hadde etter økta, var ubeskrivelig. Vet dette kan høres litt merkelig ut, men jeg får en sikkelig energiboost og det kribler i hele magen min etter slike gode treningsøkter! Når det gjelder styrke så får jeg dessverre ikke trene før om ennå 4 uker, MEN det gjør ingenting. Så lenge jeg får rørt meg, så holder det for meg, foreløpig!

Så nå er det fult fokus fremover, med en diettplan som allerede har gitt resultater (etter 5 dager), og litt mer trening på planen, så har jeg stor tro på at jeg vil nå mine mål før sommeren. Fordi JA, jeg vil nå de målene jeg har satt meg og jeg SKAL klare det. Når jeg først bestemmer meg for noe, så går jeg inn 100%. De som kjenner meg vet at jeg gir meg ikke før jeg har oppnådd det jeg ønsker, og det har jeg planer om å få til også denne gangen.

Ønsker alle en kjempe fin helg!

Følg meg gjerne på instagram @idadir


Photo:
Fotoshoot i sommer med @tilphoto

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg