OPPDATERING FRA OSLO

God kveld kjære lesere!

Uka er godt i gang, og jeg må ærlig innrømme at jeg ennå henger igjen etter helgens opphold I Oslo, med både bihulebetennelse og forkjølelse. Men fy søren, det er absolutt verd det. Fordi helgen har vært magisk! Torsdag dro jeg og min bestevenninne ned til Oslo for å få med oss årets store “happening”, nemlig Findings festival som foregikk på Bislett stadion 18-19 august. Vi hadde lenge gledet oss til denne helgen, så forventningene var nokså høye. Og NEI Findings skuffet overhode ikke!

På selve torsdagen fikk tid til å rusle litt I sentrum, og blant annet møte en av mine beste kompiser som bor I Oslo. Vi dro på en asiatisk restaurant og spiste nydelig middag. Det er alltids så koselig å treffe på Kenneth, og praten går i ett hele tiden. Savner han her i Trondheim, men heldigvis får vi møttes i ny og ned.  Vi var også så smarte at vi hentet ut båndene våre til festivalen som startet på fredagen. Dermed unngikk vi kø, noe som gjorde ting mye lettere både fredag og lørdag!

Så var det bare å lade opp på hotellrommet med både spraytan session, finne frem antrekk til dagen derpå, og gjøre i stand det siste som måtte ordnes. Fredagen startet vi tidlig å drikke, da festivalen startet allerde klokken 4. For meg som har vært edru så og si i hele år, så var det spesielt for meg å kjøre på med en 2 dagers, men det gikk overraskende bra.

På Findings hadde vi ordnet oss med Preminum billetter så vi fikk mulighet til å kjøpe vodka/burn, noe som var viktig for meg. Da jeg ikke drikker verken øl eller vin. Så dette var vinn-vinn situasjon for meg. Selve festivalhelga var MAGISK, og jeg ble kjent med så mye nye herlige folk. Vanskelig å sette ord på hvor bra denne helgen var, så bildene får tale for seg.  En ting er sikkert, see you next year Findings <3

Søndagen sov vi leng utpå, og fikk sjekke ut av hotellet 15.00, noe vi var veldig glade for. Vi hadde bestemt oss for å skeie ut med ett sikkelig måltid denne søndagen, så vi dro ned til “Lille Asia” og møtte Kristian Rene for en bedre lunsj. Alltid koselig å treffe på gutten der, synd det er for sjeldent at vi sees. Så var det å hive seg på flytoget inn til gardemoen for så å vende snuten mot Trondheim.

Tusen takk for ei magisk helg alle sammen <3

Følg meg på instagram @idadir

 

4 kommentarer
    1. Ser ut til at du har hatt en super helg i Oslo og en magisk sommer <3
      Jeg har et spørsmål til deg, helt på sidelinjen...
      Du har en fantastisk fin hud. Jeg har slitt med min i mange år. Prøvd noen hudpleiere for noen år siden, men problemet med huden har vedvart. Har gode renserutiner og gode hudpleieprodukter ( Elexir), men problemet forsvinner ikke... Så spørsmålet er, har du eller noen du kjenner erfaringer med en god hudpleiesalong, evt navn på noenn hudpleiere som du anbefaler? Jeg har tørr og noe uren hud, vanskelig kombinasjon for mange... Ønsker gjerne å få tilbake min glatte fine hud jeg hadde for flere år siden... Jeg hardde blitt veldig takknemlig for svar. Ønsker deg en super dag videre. Hilsen fast leser <3

    2. Tusen takk for svar:-) Jeg skal høre med han.
      Håper på mye blogging fra deg fremover:-) Gleder meg alltid til nye innlegg.
      Ønsker deg fortsatt en fin uke.
      Klem, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg