EVERYTHING IS CHANGED

God ettermiddag kjære lesere!

I går var det selveste “påskeaften”, og med denne dagen står “alkohol” høyt prioritert på mange sine lister, og hos mine venner var heller ikke dette noe unntak. For min del betydde dette en edru påskeaften. Det er rart hvor mye ting har forandret seg den siste tiden. I fjor på denne tiden var jeg ute å drakk både fredag og lørdag, men nå er det full stopp. Og ja, det er litt uvanlig å sitte der med pepsi max og ikke ha hæla i taket, men på noen måter er det også godt. 

I går var vi samlet en god gjeng hos ei venninnde av meg, og selv om jeg ikke drakk så følte jeg overhode ikke at det ble kjedelig for min del. Det er alt etter hva du gjør det til selv. I tillegg er det utrolig godt å ikke føle det gruppepresset om å drikke når jeg er blant disse menneskene. De vet hvorfor jeg ikke drikker, og akspeterer det. Noe jeg setter stor pris på. Viktig med slike venner som forstår dine valg.

Akkurat nå sitter jeg på flybussen og skal jobbe 12.00 – 17.00 på 7 eleven.
Ønsker alle en fin 1.påskedag! 

Følg meg på instagram “idadir”  

6 kommentarer

Siste innlegg