NERVØS SØSTER !!

God ettermiddag kjære lesere!

Ååå, det er så spennende! Det er vell ikke til å legge skjul på at jeg har sittet klistret til pc skjermen når “bikini fitness” jentene skulle ut på scenen i dag i Oslo Grand Prix. Som jeg nevnte i går så skulle jeg gjort alt for å sitte i salen i Oslo, men det gjør jeg så da ikke.. dessverre! MEN jeg heier henne frem både via telefon, instagram, facebook og bloggen min, så håper dette når “frem” til henne i Oslo. Denne gangen har hun endret bikini, og WOW, for en fin farge dette var til Linn. Absolutt nydelig!

Nå går jeg bare og tripper til finalen blir sendt 16.00, og frem til da er det bare å vente og smøre seg med tålmodighet.
Beklager dårlig bilder, men er tatt av pc-skjermen. Kommer sikkert ut massevis av fine bilder på www.treningsforum.no – der du også kan følge konkurransen live.

SE SÅ FLOTT !!  “linntiller” på instagram

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg