FRA MARERITT TIL VIRKELIGHET

God ettermiddag kjære lesere!

Åneeeei, mitt største mareritt har blitt virkelig. Jeg har siden barneskolen elsket alt av søtsaker, godteri og ja .. you name it! Men fra september i fjor da jeg gikk løs på mine 8 kg for mye, kuttet jeg helt ut alt av godteri. Jeg klarte meg til og med i julen uten godteri, eller … med en god erstatning av sukkerfrie drops og stevia sjokolader (u/sukker). Men hva har skjedd? Jo, jeg har de siste dagene hatt et sikkelig sug etter noe godt. Som dere vet så bestilte jeg en haug med questbars fra iherb, for ikke lenge siden. Disse inneholder ikke sukker, men alikevel er de nok ikke “så sunne” som folk skal ha det til. Hver bar inneholder 21g protein, og det er jo vell så bra. Men det er på mange måter “godis” i mine øyne.

Så ja, tilbake til overskriften. Jeg har i 3 dager nå spist 2 questbarer HVER dag, og våkner opp på natten og setter meg i sofaen og spiser questbar og drikker melk. What!? Hvorfor har det blitt slik? Har jeg gått for lenge med å unne meg noe godt? Nei, jeg har jo hatt det ganske så bra de siste 6 månedene med fruktsalat,sukkerfrie kaker etc. Så jeg vet rett og slett ikke hva som har skjedd. Fy deg questbars, du er ALTFOR god! Så nå prøver jeg å kutte ned til bare fredag og lørdag, fordi jeg må forbrede meg på diett i mai/juni, og DA kan ikke questbar dukke opp.

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir” 

11 kommentarer
    1. Det er visstnok ikke unaturlig å føle sug etter noe godt om man har vært vant til å spise det over flere år, for så å kutte det helt ut.
      Jeg hadde som nyttårsforsett å kutte ned i stedet for å kutte ut, og det har funket for meg. Siden nyttårsaften har jeg unnet meg godteri kun 3 ganger. Og det er jo bedre enn 3 ganger i uken som jeg gjorde før. 🙂

    2. Åhh, de er så utrolig gode! Men jeg synes jeg har sett at du har kjøpt disse på Storlien før, så jeg lurer på om det stemmer, om du kjøpte de på NaboCash eller Coop butikken der? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg