BILDEDRYSS FRA BURSDAGSFEIRING

God kveld kjære lesere!

Føler det blir veldig mye “bursdagsfeiring” for Nina nå, men pytt pytt. Har man bursdag så skal man feire, gjerne 1, 2 og 3 ganger. Så på mandag uken her så samlet vi en gjeng og dro på en restaurant som ligger i Fjordgata her i Trondheim, kalt “Frida”. Dette er en meksikansk restaurant, som vi alle er veldig fornøyde med. Maten er virkelig N.Y.D.E.L.I.G og litt annerledes enn alle andre restauranter. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å spise, men bare ta en pepsi max. MEN fristelsen ble for stor, og derfor bestilte jeg meg en enkel biff, grønnsaker og ris. Føler dette er litt “sikkerstikk”, da jeg vet hva jeg får i meg. Ber alltids uten marinade, fett eller annet på biffen. Høres kanskje litt “naz” ut, men jeg har selv valgt denne livsstilen, og prøver å gjøre det beste ut av det. Jeg er ihvertfall med på ting som skjer, og stenger meg ikke inn i huset pga kostholdet muitt.

Se bildene nedover for å se den NYDELIGE maten vi fikk servert, nam ! 


Min fantastiske biff <3

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

8 kommentarer
    1. Jeg digger deg!
      Jeg lurte litt på den appen lifesum – jeg har nå lastet den ned, og jeg fikk beskjed om 1000 kcal daglig. Men la oss si jeg forbrenner 1800 daglig, går det da fint for eksempel å spise 1200 kcal daglig? Kan du skrive ett innlegg om appen?
      PS, jeg har polar loop som måler all aktivitet og hvor mye jeg forbrenner daglig 🙂

    2. Anonym: Så hyggelig å høre 😀 1000 kcal daglig? wow, det var lite.. Hvor mye har du skrevet at du vil gå ned i vekt??? Jeg bruker ikke å legge inn treningen min jeg på appen.

    3. Har skrevet at jeg vil gå ned 5 kg. Syntes også det var kjempe lite, da bare frokosten min består av 300 kcal ca :O
      Og jeg har jo polar loop og da forbrenner jeg alt fra 1800-2400 kcal daglig, kommer an på hvor mye jeg trener også videre.

    4. Caroline: Hei Caroline. Det stemmer, jeg har to blogger, og skal etter hvert gå over til glitz.no – men dette skjer ikke helt enda 🙂 Takk for at du følger meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg