YES – NY REKORD !!

God ettermiddag kjære lesere! 

Etter gårsdagens litt “syteinnlegg” om min vektøkning så har jeg en god nyhet for dere.. Og selvfølgelig for min egen del også. Jeg har satt ny rekord i knebøy, i går tok jeg 80kg i knebøy (uten belte), og er strålende fornøyd med dette. Hvem er ikke fornøyd når man setter nye rekorder? Jeg er sjeleglad for at jeg begynte å loggføre øktene mine fra januar, både med antall repitisjoner og vekt på øvelser. Etter at jeg har fått nytt treningsprogram fra Gunnar Strand Jacobsen, hans facebook side her så har jeg delt opp programmet i styrkedager og muskelvekst dager. På styrkedager tar jeg tynge vekter, mens på muskelvekst dager er det letter vekter, men flere repitisjoner. Jeg tror at mye av grunnen til at jeg klarer 80kg nå, er rett og slett fordi jeg følger programmet hans, men også for at jeg ikke trener ben like ofte som før, 3-4 ganger i uken – harde økter. Det er viktig å la de hvile, slik at de får bygget seg opp igjen..

Så YES, ny rekord – glad og fornøyd Ida !

Elsker ikke du også å sette nye rekorder?!

Ida
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

12 kommentarer

Siste innlegg