MIN IDENTITET (?)

God kveld kjære lesere!

Nå er det  snart 2 måneder siden jeg tok etterveksten min sist,og jeg stiller meg selv det samme spørsmålet hver gang jeg tenker å bleke etterveksten “Skal jeg farge det i en annen farge?” Har lenge hatt lyst til å prøve hårfargen “ombre”; og mange av mine venninner har gått for denne trenden. Men som den pingla jeg er, så kjører jeg bestandig safe og blir helblond igjen. Jeg synes egentlig det er møkk kjedelig å vær platinablond om vinteren, da alt annet rundt meg er hvitt og jeg føler jeg forsvinner litt i “mengden”. Men så kommer sommeren igjen, og jeg elsker mitt platinablonde hår. Nå har jeg igjen kjøpt inn hårbleking og må ta min fæle ettervekst før jeg reiser til London på mandag. Føler jeg bare blir mørkere og mørkere for hver gang jeg bleker håret jeg. Venner og kollegaer har også fått øynene opp for at jeg faktisk er opprinnelig MØRK. Tror nok grunnen til at jeg går for det “safe” er rett og slett fordi mye av min identitet ligger i hårfargen, ikke på noe negativt vis – selvfølgelig. Blond og dum? Nei, tror ikke det! Jeg vil heller si at “Ida Tiller” er knyttet opp til den blonde hårfarge, som ALLE forbinder meg med. Så det å farge håret ville gjort inntrykk på både meg selv og min identitet , men mest av alt av andre rundt meg.

Tørr du å prøve ny hårfarge?


Gosh for en stygg ettervekst !!

Ida

11 kommentarer
    1. har samme problemet, jeg har en sykt stygg ettervekst, men jeg vurderer fremdeles hvilken farge jeg skal ha :p fint bilde av deg da 🙂

    2. Tror kommentaren min ble borte, så jeg kommenterer igjen. Haha! Jeg syns du er fin som blond jeg! 🙂 Jeg har både vært mørkere og lysere enn min originale farge, som er brun. Nå snart skal jeg farge det i en mørk rød farge.

    3. Er ikke lenge siden jeg farget ombre og elsker det 🙂 jeg har ikke så mørk så det er ikke så stor forandring 🙂 er ikke vanskelig og få det blondt om du ikke liker det 🙂

    4. Har faktisk hatt mange forskjellige hårfarger og striper gjennom årene.. Men havner alltid tilbake til platinablondt hår. Men neste uke skal jeg faktisk bleke og farge håret så det blir likt min naturlige hårfarge som jeg vil veldig gjerne få tilbake. 🙂

    5. Synes du burde gjøre det 🙂 Å heller stripe ned litt platina striper etterpå, evt stripe med ombre hos frisør !
      Freshere med litt spill i håret !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg