NERVER FOR MORGENDAGEN!!

God kveld kjære lesere 

I morgen står jeg ovenfor noe jeg overhode ikke trodde jeg ville gjennomføre. Jeg skal nemlig måle maxpulsen min!! Jeg har tidligere sagt at jeg har kondis som en 80 åring, og den tanken holder jeg meg til enda. Jeg har aldri vært den som har hatt noe særlig kondis, og har bestandig “unnskyldt” meg selv med at jeg ikke har kondis og klaget over det. Jeg har på mange måter vært litt flau over å være i så dårlig form, så når jeg tok steget om å faktisk booke en time med en personlig trener på 3t og stå foran henne og vise henne hvor dårlig kondis jeg har – er stort for meg! Hvis noen lurer hvordan man måler maxpuls, så foregår det på tredemølle der treneren styrer både stigning og hastighet for deg. Noe som er veldig krevende, ettersom du selv ikke kan regulere noe selv!

Så i morgen er jeg “klar” for å få det svart på hvitt på papiret hvor dårlig puls jeg har. Det blir sikkert tøft å få høre fakta om hvor dårlig form jeg er, men jeg tror det er akkurat det jeg trenger for å få det siste sparket i ræva for å forbedre meg! Nå som jeg får målt maxpulsen, så er det lettere for meg å følge med selv under trening og saltimer hvor mye ekstra jeg har å gi. Skal dra innom xxl og kjøpe pulsbelte og pulsklokke i morgen , og DA er jeg i gang for fult!

Har du målt maxpulsen din før?

Ida

6 kommentarer

Siste innlegg