EN APPLAUS TIL MEG SELV

God ettermiddag kjære lesere 

Som mange av dere vet, så har jeg jo meldt meg inn på 3t i forrige uke, og allerede har jeg vært der 4 ganger i forrige uke. Derfor tenkte jeg å fortsette denne ferden, og bestemte meg for å dra på trening FØR jobb idag. Det å dra på trening før jobb, synes jeg er utrolig vanskelig. Rett og slett fordi jeg er altfor glad i senga. Nå får jeg det til å høres ut som jeg var grytidlig oppe for å trene, men sannheten er at jeg kom meg ikke på trening før 11.00. Hadde det ikke vært for den så hadde jeg sikkert ligget i senga frem til 12 – 13.00. JA, jeg elsker å sove! Kenneth spør meg ofte hvordan jeg klarer å sove så mye som jeg gjør, og jeg vet faktisk ikke svaret på det. Ikke er jeg særlig aktiv, og ikke har jeg barn, så hva er årsaken? Har ofte tenkt at jeg rett og slett er LAT. Noe jeg garantert har vært de siste 5 årene.

Ihvertfall, jeg kom meg på trening i dag FØR jobb, og jeg er utrolig stolt over det. Nå er det fult fokus på trening fremover og sunt kosthold. Skulle jammen meg tro at Januar var kommet, med det fokuset jeg har på trening og kosthold for tiden. Men januar er vell bare en måned, eller hva? Hvorfor ikke starte IDAG? Hvorfor vente til Januar mnår halve befoklkningen melder seg inn. Gjør din innsats idag, så er du i form til de andre melder seg inn i Januar.

Bruker du å trene FØR jobb?

 

7 kommentarer

Siste innlegg