HJELPES – SKAL JEG FARGE HÅRET SLIK?

Hei kjære lesere

Siden jeg var 16 år har jeg hatt helt platina blondt hår, og aldri gjort noe mer enn å bare ta etterveksten. Jeg elsker å være blond på sommeren, men når vinteren kommer så får jeg bestandig en ide om å farge det mørkt. Jeg har vært inne på å farge hele håret mørkt, men i det siste har jeg tenkt på “ombre” hårstilen. Med mørkt øverst, og lyst helt nederst. Ettersom jeg er mørk i utgangspunktet så vil jo dette passe meg perfekt. MEN det er det å ta sjangsen å prøve noe nytt.  Nedenfor ser dere den “typiske” meg med platina blondt hår. 

 

Nedenfor har jeg 3 eksempler på hvordan jeg kunne tenkt meg å hatt min “ombre”. Elsker hvordan håret deres ser ut, men er redd det vil se helt f***** på meg.. Om jeg først tar sjangsen på å farge det slik, så vil det være veldig vanskelig å få tilbake min platina blonde hårfarge. 

Ville jeg kledd denne “ombre”?
Eller skal jeg beholde platinablond?
Har du hatt “ombre eller dip dye” før?

<3<3<3
Ida  

76 kommentarer

Siste innlegg