PÅSKEGLEDE

God kveld kjære lesere!

Da var påsken over for denne gang, og jeg er tilbake på jobb etter 2 ukers ferie. Jammen har det vært godt med fri, men samtidig er det godt å være tilbake på jobb og til rutiner igjen. Påsken i år ble litt annerledes enn planlagt. Jeg bestemte meg i siste liten for å bli med en vennegjeng av meg til Fiplingsdalen (ikke langt fra Mosjøen), på ei hytte til en kompis av meg. Dette var ei hytte uten innlagt vann, ingen dusj og utedo, så ja, jeg var litt skeptisk til om jeg ville synes dette var greit i 4 dager. Men overraskende nok gikk det veldig fint. Vi hadde med oss våtservietter, hånduker og intimservietter, og overlevde uten å verken føle meg skitten eller ekkel.

Dette var en så koselig hyttetur fylt med skiturer, båltenning, kortspill, joggeturer, godt selskap og ALTFOR mye mat og godis. Hele gjengen jeg dro med er noen matvrak, så ja, det ble mer enn nok mat på denne turen. Men herremin, så verd det! Husker ikke sist jeg hadde ei så fin påske sammen med gode mennesker. Det er så hyggelig når man finner personer man kan omgås med å være seg selv 100% med. Jeg føler meg så heldig som har funnet venner som gir meg så mye energi og glede, og som deler felles interesser med meg. Dagene startet med joggeturer sammen med en av mine beste venninner, noe som var en super start på dagen. Det er så viktig for meg å ha en aktiv ferie, og vennene mine vet hva dette betyr for meg, og det setter jeg enormt stor pris på.

Nå er det tilbake til rutiner, vanlig mat og jobb – noe jeg ser frem til. Jeg gleder meg til å jobbe på mot mitt nye mål i juni. (som jeg skal fortelle om i neste blogginnlegg).
Håper alle får en fantastisk fin helg og nyter finværet.

Følg meg på instagram @idadir

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg