BRUDDET OG SOMMEREN SÅ LANGT

God kveld kjære lesere!

Da er det over 4 mnd siden mitt forrige blogginnlegg, og det har vært tungt å ikke skrevet noe før nå. Men jeg har virkelig trengt denne tiden til å fordøye tanker og følelser, så det er grunnen til den store bloggpausen. Jeg har hatt så mye jeg ville ha delt med dere på disse månedene, og nå føler jeg at jeg er istand til å dele av meg selv igjen.

Som overskriften sier, og som mange av dere kanskje har forstått, så er det altså slutt mellom meg og eksen min. Bruddet skjedde i starten av april, men vi har prøvd i 2 måneder for å få det til å fungere, uten at vi lyktes. Og ja, det stemmer at han flyttet opp fra Oslo i februar i år, og at etter kun 2 måneder ble det slutt. Det har vært vanskelig å legge skjul på bruddet vårt, da han har vært en stor del av livet mitt og bloggen generelt. Jeg har nå valgt å være ærlig om bruddet, og derfor bekrefter jeg til alle som har spurt meg om forholdet, at JA det er slutt. Grunnen til at det er slutt vil jeg ikke utdype noe særlig mer enn at han tabbet seg ut og gjorde flere feil som man ikke skal gjøre i ett forhold, og som jeg ikke klarte å tilgi. Ferdig snakket, punktum!

Nå er han ute av livet mitt, og jeg har gått videre. Ja, det har vært tungt, men slik er livet iblant.
Så over til noe hyggelig, denne uken kom jeg tilbake fra 1 ukes opphold i Marbella med jentene mine. WOW, for en tur og for en by! Jeg trengte virkelig denne ferien sammen med gode venninner, sol og varme, nydelig mat, drinker, poolparties og bli kjent med nye mennesker som gir energi! Vi jentene hadde leid en kjempe fin penthouse leilighet, som vi leide via en kompis av meg. Vi var 4 jenter, med 3 bad, stort kjøkken, takterasse, svømmebasseng området og stor flott stue. Så ja, vi hadde det veldig bra!

Dagene ble fylt med mye soling, god mat og nokså mye festing. Det var store poolparties vi deltok på, og jeg kom meg med på en yacth! Det som er så flott med å reise utenlands, er at man blir kjent med folk over hele verden, og jeg bare elsker det! Marbella var virkelig en fin by, og jeg kan anbefale Puerto Banus området på det sterkeste.

Nå er det tilbake til hverdagen og rutiner igjen, noe som faktisk føles litt kjedelig. MEN jeg har så absolutt mye å se frem til resten av året. Har allerede planlagt en del reiser til utlandet som jeg skal dele med dere siden. Før den tid så blir det jobbing, trening og en liten Oslo weekend med min “twin” Monika.

Håper alle får en fin søndag videre!
Følg meg på instagram @idadir

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg