PETIT SKJØNNHETSSALONG – 15% RABATT

God kveld kjære lesere!

Jeg har en gledelig nyhet å fortelle dere, og det er at dere kan få 15% rabatt på en valgfri behandling hos Petit skjønnhetssalong her i Trondheim i hele september. Jeg går der og fikser både vippene mine og neglene mine og er SUPER fornøyd. De tilbyr også voksing, Botox/filler, brynsforming og mer til. Du kan lese mer om alle behandlingene deres og prisene her (gjelder også booking)

Jeg går til Maria som behandler for vipper og jeg bruker volumvipper i ulike lengder fra 10-13. For meg er det utrolig viktig at jeg har vippe extenions, da jeg trener såpass mye som jeg gjør (og svetter MYE). Det går ikke ei eneste økt uten at svetten piler nedover ansiktet og sminke er bortkastet. Så det at jeg fremdeles føler meg nokså “fresh” etter 1-2 timer med løping med vipper fra Petit er utrolig DIGG. De tåler så mye mer enn hva folk tror. De tåler både svette, dusjing, øyenskygge og ja – ulike sovestillinger med hodet. Jeg bruker å fylle på hver 2 uke da jeg liker at vippene alltid ser freshe og fine ut. De fleste går 2-3 uker for påfyll.

Neglene mine får jeg gjort av Sandra, og dette er gelenegler vi legger. Jeg er totalt avhengig av både negler og vipper og er så glad for at jeg har funnet disse damene som jobber på en og samme arbeidsplass. Jeg er veldig glad for at Petit bruker gele, og ikke akryl. Jeg liker begge, men gelenegler er mye mer “elastiske” om du forstår meg riktig. De føles lettere på neglene og jeg liker konturen på neglene bedre. Jeg har påfyll på neglene hver 3 uke, og det er stort sett da man også bør ha påfyll på negler.

Bruker dere kodeordet “idadir15” så får du 15% på en valgfri behandling i september. (vipper, negler, Botox/filler, voksing etc)

For mer informasjon:

Nettside her (priser og booking)
Facebook her
Instagram @petitnegler

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg