PALMESUS FESTIVAL

God kveld kjære lesere!

Helgen som var fikk jeg endelig oppleve Palmesus festival som ble arrangert i Kristiansand sammen med en herlig gjeng! Vi dro nedover torsdag ettermiddag og vi hadde leid oss hus som lå i nærheten av bystranda der festivalen ble arrangert. Vi hadde VIP weekendpass, og ja – jeg gledet meg sykt mye! Jeg dro nedover med 3 av mine beste venninner, så det kunne ikke blitt bedre.

Jeg hadde aldri vært i Kristiandsand før, så jeg ble veldig positivt overrasket over byen, og for ikke å snakke om VÆRET. Helt fantastisk! Vi startet å drikke tidlig både fredag og lørdag, så det ble både dagsfylla og kveldsfylla. Palmesus festivalen sviktet overhode IKKE. For en festival og for ett BRA opplegg. Jeg er mektig imponert over hva de har fått til, og hele helga var egentlig perfekt. Jeg kosa meg virkelig i byen og med folkene jeg dro med. Jeg drikker veldig sjeldent som dere vet, men slike festivaler er absolutt verd å drikke på. Jeg husker ikke sist jeg hadde det så gøy med alkohol, virkelig god stemning!

Jeg har tidligere vært på Findings festival, men må nok si at Palmesus er 1000 ganger bedre! Bare det å være på bystranda og feste var helt supert. Så hvis du vurdere en festival i Norge til neste år, DRA TIL PALMESUS!!

Nå gleder jeg meg til i morgen og helgen, fordi jeg skal nemlig tilbringe helgen i Oslo med kjæresten. Det er meldt finvær så jeg ser frem til noen solfylte dager sammen, bare vi to. Alltid godt å se kjæresten igjen, selv om vi har vært flinke til å sees ofte siste tiden så er det alltid godt å være med han igjen <3

Ønsker dere alle ei fin uke!

Følg meg på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg