ETT MUST – VIPPE EXTENSIONS

God kveld kjære lesere!

Som dere vet så er jeg totalt avhengig av vippe extensions, og har brukt dette fast siden sommeren 2013. Første gangen jeg fikk lagt vipper var faktisk i Bali på ferietur, ja høres skremmende ut. Men den tiden var jeg “ung og dum” og tenkte ikke over kvaliteten eller jobben vippeteknikeren gjorde. Så siden 2013 har jeg som sagt vært avhengig av disse vippene mine. Det er ikke til å legge skjul på at jeg lever ett liv fult opp med planer, og da er det veldig genialt å bare våkne til ferdig vipper. Hele ansiktet mitt ser jo våkent ut og da er det bare å la dagen starte (etter litt hudmakeup selvfølgelig). 

Noen spør seg kanskje hvor mye tid man sparer på å ha vipper, fordi mange mener det går da så fort å ha på mascara? Det synes ikke jeg, tvert imot. Må ha på mascara, vente for at det skal tørke, så påføre nytt lag. Klumper, drysser, smitter og ikke minst så upraktisk når jeg trener og svetter så mye som jeg gjør. Det har faktisk ikke vært mulig for meg å bruke mascara slik som jeg trener og er på farten. Så ja, vippe Extensions er ett MUST for meg. 

Det finnes mange forskjellige typer vipper, du har singelvipper og volumvipper. Jeg bruker alltid volumvipper da jeg vil ha litt ekstra fylde på vippene mine. De fleste går nok for volumvipper i dag. Men også innenfor volumvipper finnes det mange ulike typer, og her tror jeg man bare må prøve og feile litt på hva man selv liker. Alle har ulike øyne og det er ikke sikkert alt passer så bra for akkurat deg, selv om venninnen din bruker den type vipper. Det er viktig at man tar hensyn til øyeform og jobber med å få det resultatet som blir best mulig for deg. Sammen med en vippetekniker så kommer dere som regel frem til hva som ville kledd deg best. 

Jeg har den siste tiden gått på en salong her i byen og fikset vippene mine. Vi har hatt ett fantastisk samarbeid og jeg har vært fornøyd med jobben hun gjør. Hun er utrolig dyktig på det hun gjør, så det er litt trist at jeg har valgt å endre salong. MEN da er jeg tilbake til akkurat det jeg pratet om litt ovenfor her. Av og til finner man ut at andre alternativer (merker på extensions) kan passe deg bedre, og det var dette jeg fant ut for noen uker siden. 

Jeg bestemte meg for å teste ut Petit skjønnhetsalong som ligger like i gata mi, etter å ha både hørt og sett mye fine bilder av vippene de legger. De tilbyr også negler, injeksjoner, voksing, mesoterapi og mer til. Denne salongen er en av de billigste i byen når det gjelder priser på vipper, da du får ett nytt sett volumvipper til KUN 1250 kroner. Pris liste finner du her

For best mulig resultat liker jeg påfyll hver 2 uke (550 kroner), og da brukte vi lengder 10-13 på vippene. Men husk, dette avgjør vippeteknikeren i forhold til hvor mye vippene dine tåler og hva som vil se finest ut på deg. Det som er så greit med å være kunde, – du ligger der bare og blir vippefin når du våkner etter 1 time. Jeg bare elsker vippene mine, og jeg kunne ikke tenkt meg ett liv med mascara og søl. 

Så om du ønsker å ha fine vipper i sommer, så kan jeg anbefale deg å booke deg time hos Petit skjønnhetsalong her i Trondheim. 

For mer informasjon:
Facebook her
Instagram @petitnegler

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg