BAILINE GIR MEG EN SUNNERE KROPP

God kveld kjære lesere!

Nå har jeg drevet med Bailine i 3 mnd, og jeg kan med hånden på hjerte virkelig sverge til dette! Ja, jeg var skeptisk da jeg startet med dette, fordi jeg synes det hørtes for godt ut til å være sant. Du ligger 30 minutter tilkoblet elektroder på kroppen, og disse skal liksom stramme opp kroppen, gi deg mer energi, få i gang blodsirkulasjon og hjelpe deg å forebygge skader? Yeah, right tenker du sikkert, dette høres for godt ut til å være sant! Jeg var en av de som ikke helt trodde 100% på dette før jeg selv opplevde dette!

Jeg har nå hatt ett opphold på 3 uker fra Bailine, da de hadde juleferie. Og vet dere hva? Jeg har følt meg så nedstemt, tung i kroppen og lite energi de ukene jeg var uten Bailine. Jeg trodde det var fordi det var mye tung mat i julen, sykdom osv, men etter gårsdagens første behandling med Bailine føltes kroppen som ny igjen! Så ja, jeg er 100% sikker på at Bailine faktisk fungerer på meg og min kropp! Jeg fikk tilbake følelsen av overskudd og kroppen føles lettere! Jeg kunne lett å jogget ett maraton, så mye energi og så BRA føler jeg meg igjen etter å ha startet på igjen med Bailine.

Jeg har tenkt å vedlikeholde Bailine 1-2 ganger i uken frem mot sommeren, fordi jeg får ikke sagt hvor godt det gjør kroppen min. Det er flere som har spurt meg om Bailine, og jeg synes det er så gøy at flere er interessert i å prøve det! De holder KUN til på Stjørdal (ikke i Trondheim), men det er absolutt verd å ta turen innover hit for Bailine. Det er jo omtalt som verdens beste magetrening, og det er ikke rart – jeg har oppnådd fantastiske resultater! Jeg har både gått ned i fettprosent, gått inn i cm, fått overskudd og energi og opplever så og si aldri stive føtter/muskler lenger!

Du kan tro at dette har hjulpet meg i min hverdag, og til ett bedre liv. Jeg er så fornøyd og det er vanskelig å forklare dere hvor stor effekt Bailine har på kroppen min. Du må bare oppleve det selv før du klarer å forstå det.

For mer info
Hjemmeside her
Facebook side her

For booking (gratis prøvetime!!)
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected]

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg