MIN KROPPSENDRING SIDEN 2013

God kveld kjære lesere!

Jeg kom til å tenke tilbake på året 2013, før jeg begynte med styrketrening og fikk denne livsstilen jeg har per dags dato. Da var jeg spinkel og tynn uten noe form for muskler. Nå derimot har jeg en helt annen kroppsfasong, og jeg må si jeg er mer fornøyd nå enn hva jeg var tidligere. For ikke å snakke om at jeg ser friskere og sunnere ut!

Det som er så herlig med trening er at du kan forme kroppen din akkurat slik du selv vil, og det er det jeg har gjort de siste 4 årene. Jeg føler meg mye sterkere enn jeg var i 2013, og fungerer bedre i hverdagen/jobb. Jeg har overskudd og energi og ja, jeg trives! Når det er sagt så veier jeg per dags dato nesten 20 kg mer enn hva jeg veide i 2013. Og det har skjedd noe med målene på kroppen min siden den gang.

Slik var målene mine 28.11.2013
Lår: 54 cm
Rumpe: 92 cm
Midje: 82 cm

Slik er målene mine 04.12.2017
Lår: 64 cm
Rumpe: 97 cm
Midje: 79 cm

Forskjellen:
Lår:  + 10 cm (pr lår)
Rumpe: + 5 cm
Midje: – 3 cm

Så som dere ser, forskjellen er nokså stor på lårene! Dette er snakk om 10 cm større pr lår, så dette er mye hardt arbeid bak disse lårene. Jeg er så takknemlig for at jeg tok mål i 2013 og utover årene som har vært, fordi vekten har egentlig ingenting å si. Muskler veier mer enn fett, og det er cm man skal se på når man skal måle seg. Men ja, disse målene snakker for seg selv, og jeg kan trygt si at jeg er STOLT over den innstasen jeg har gjort på treningsstudioet de siste 4 årene.

Ønsker du en forandring, ikke nøl – ta kontakt med Arve Kristoffersen på mail [email protected]

Hva synes du om forskjellen fra 2013 vs 2017?

Følg meg på instagram @idadir

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg