NYTTÅRSFEIRINGEN

God kveld kjære lesere!

Og GODT NYTTÅR alle sammen! Det er rart å tenke på at i går var vi i 2017, og i dag er vi plutselig i 2018. Skal jeg være ærlig så merker jeg ikke forskjellen og har heller ikke tenkt så mye på det i bunn og grunn. Jeg mener at nyttårsaften er en fin dag der man tilbringer tiden med de man er glad i, spiser god mat og bruker tiden i godt selskap. I går var vi invitert til min bestevenninna Nina, som stilte med hus og mat til oss alle. Det ble servert 3 retters middag, og jeg må ærlig innrømme at jeg måtte forsyne meg 3 ganger med middagen, fordi den smakte N Y D E L I G. Ingen hemmelighet at jeg elsker middagsmat, og denne maten var himmelsk. Maten fortsatte utover natten så kjolen ble nokså trang etter hvert. MEN verd det!

Etter middagen kom det flere folk for å feste videre med oss inn i det nye året. Før klokken slo 00.00, så var vi oppe på festningen og drakk både champagne, så på raketter og hadde stjerneskudd i hendene. Etter det så tok vi turen tilbake til festen og fortsatte utover natten. Det ble en nokså rolig kveld for min del, men jeg hadde det allikevel veldig gøy. Vanskelig å ikke kose seg når man er med så herlige folk <3

Så nå er vi altså inne i året 2018 og jeg har skrevet ett blogginnlegg om mine tanker rundt dette året, som jeg skal publisere for dere senere. Nå ønsker jeg bare å ønske dere alle en flott uke med nye muligheter!

Følg meg på instagram @idadir
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg