NED I FETTPROSENT PÅ KUN 1,5 MND

God kveld kjære lesere!

Nå skal jeg fortelle dere noe GØY! Jeg har som dere vet holdt på med Bailine siden oktober i år (les innlegget her), og før vi satte i gang med dette tok vi mål av kroppen min, veide meg og målte fettprosenten min. Jeg lovte dere å holde dere oppdatert og det har jeg for så vidt gjort, men jeg har ikke nevnt noe særlig om fettprosenten min. Dette er egentlig fordi jeg har ikke hatt fokus på at Bailine er slankende, men heller fokusert på godene de gir kroppen min. At kroppen min blir sunnere og sterkere ved bruke av Bailine, og at jeg unngår syre i føttene og føler meg bedre både i hverdagen og under harde treningsøkter. MEN, jeg har allikevel lyst til å skryte litt og nevne for dere at jeg har gått ned i fettprosent!

Vi har målt fettprosenten min ved bruk av fettklypemåler som viser nokså korrekt resultat.

Målene pr 23.10.2017
Mage: 16%
Rygg: 16%
Armer: 5%

Målene pr 04.12.2017
Mage: 10%
Rygg: 10%
Armer: 4%

Så som dere ser, så er det en endring på 6% i fett målt på rygg og mage.
Noe som faktisk er SYKT i mine øyne! Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg kunne gå ned så mye i fettprosent på så kort tid og enda beholde så mye av musklene mine. Så dette er gode nyheter for min del. Hvorfor jeg har gått ned så mye i fettprosent er vanskelig å gi 100% svar på. Men jeg er sikker på at det har mye med kostholdendringene mine jeg har hatt (kuttet ut søtning, kullsyre, proteinpulver), samt faste Bailine timer og nytt treningsprogram fra min coach Arve Kristoffersen. Så ja, det er 1 stk happy Ida som skriver dette blogginnlegget.

Om du er interessert i å gå ned i vekt, stramme opp eller få en sunnere og bedre kropp.
PRØV Bailine (gratis prøvetime).

For mer info
Hjemmeside her
Facebook side her

For booking (gratis prøvetime!!)
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg