FØL DEG VAKKER I NYTT UNDERTØY

God kveld kjære lesere!

Nå skal jeg fortelle dere noe gøy! Jeg har nemlig gått inn i samarbeid med undertøyskjeden Lingerie By Valerie, som tilbyr lekkert undertøy og nattøy. Denne nettsiden har nettopp åpnet her i Norge, og tilbyr nå 20% avslag på hele nettbutikken. For meg er det veldig viktig med rett type undertøy, da jeg har (som dere vet), store pupper og trenger hold og støtte for å unngå ryggskader. For meg så er en god BH utrolig viktig for å opprette holdningen min og føle meg vell. Så dette samarbeidet gleder jeg meg masse til i tiden fremover.

Jeg må også innrømme at sexy og fint undertøy gjør noe med selvfølelsen. Er du ikke enig? Man føler seg ganske mye bedre når man har lekkert undertøy i skuffen og kan ta det frem i spesielle anledninger. Enten for en kjæreste, en elsker eller bare for deg selv. For min del, gjør jeg det for meg selv og den følelsen av å se bra ut. Fordi ja, det er lov å gi seg selv skryt for å se bra ut i undertøy, og jeg er ikke redd for å si det heller.

Er du interessert i å se utvalget Lingerie By Valerie har, så sjekk ut nettsiden deres her.
De kjører 20% salg på hele butikken ved å bruke rabatten: blackweek20

Ønsker dere en kjempe fin uke!
Følg de på instagram @lingeriebyvaleriecom

Dere finner denne røde sexy nattkjolen HER

Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg