OPPDATERING FRA FERIETUREN VÅR

God kveld kjære lesere!

Da har jeg vært hjemme i snart 1 uke, og jeg må si at det føles helt greit, faktisk! Den følelsen jeg sitter igjen med nå etter 1 rolig uke i Puerto Rico (Spania), er helt annerledes enn etter turen jeg hadde til Ibiza tidligere i sommer. Da var det helt forferdelig å komme tilbake til hverdagen og ta fatt på de “vanlige” gjøremålene. Mens nå, – føles det greit. Jeg er ett rutinemenneske, så jeg synes egentlig rutiner med jobb, trening og stabilt kosthold er det beste. Borte BRA, men hjemme BEST. Så enkelt er det!

Og ja, ferieturen har vært helt fantastisk! Dette var 1 uke med full avslapping, noe som har gjort kroppen min godt. Jeg har virkelig fylt på med energi og jeg trengte denne ferien. Vi bodde på ett all inklusive hotell, og jeg kan ikke si meg mer enn at jeg var strålende fornøyd !! FY søren altså, det er virkelig luksus å bo på slike hoteller. Jeg har virkelig fått sansen for all inklusive, da det serveres mat til enhver tid, og du kan selv velge hva du vil spise. Fordi ja, mat utgjør ganske mye for meg på en ferietur! Jeg er opptatt av at det skal være sunt og godt, og det var det absolutt på dette hotellet. Du kunne velge fra alt mellom frokostblandinger, omeletter, brødmat, kaker og ja, you name it. De hadde ALT! Så jeg spiste og spiste, og ja – spiste litt mer. Det var helt mengder med mat til alle døgnets tider, – and i LOVE it! Jeg er så takknemlig for at søsteren min også er glad i mat, så vi fikk nokså mye oppmerksomhet fra de som jobbet der da vi hele tiden fylte på tallerkenen våre med alt mulig. Vi kunne sitte i nesten 1,5 time til hvert måltid vi to, så du kan tenke deg reaksjonene til folk rundt oss. Men vi ga faen, vi elsker mat – og skulle nyte denne ferien.

Foruten om mat, så ble det mye soling. Vi hadde strålende sol så og si hver dag, og temperaturen lå på 25 – 27 grader – deilig! Vi var mest på hotellet ettersom alt var gratis der, men tok turen ned til stranden 2 dager. Da var vi på Amadores stranden og Anfi Del Mar stranden (helt nydelig!!). Vi meldte oss også inn på ett treningsstudio der nede, så vi fikk trent 5 dager! Ulempen med studioet var at det var IKKE air condation, ja du hørte riktig. Så det var noen heftige svettfester som ble lagt igjen i det studioet. Veldig rart at de ikke hadde dette, men så la vi også merke til at alle som trente der var der i sånn 15 minutter, mens vi holdt på i nesten 2 timer. Så vi tok oss kanskje “Litt” mer ut enn de fleste gjorde. (haha).

Turen har virkelig vært herlig, og jeg er allerede i gang med å planlegge min neste reise! Fy søren altså, det å reise og komme seg bort er TERAPI for kropp og sjel. Jeg elsker å reise vekk, koble helt av og ta livet med ro. Denne turen ble akkurat slik jeg så for meg at den skulle bli. Null alkohol, og null festing! Kun CHILL, og det har vært enestående!

Nå står jeg fremfor ei arbeidshelg på flyplassen, så denne helgen blir fylt med kun jobbing.
Noe som også er greit, etter 1 ukes ferie.

Ønsker dere ei fin helg, og NYT!
Følg meg på instgram @idadir

2 kommentarer
    1. Det hørtes herlig ut! Jeg lurer på om du kan fortelle om det nye kostholdet du skulle starte på, med mindre søtning som du skrev i et innlegg for en tid tilbake? 🙂

    2. Birgitte: Hei Birgitte. Så hyggelig å høre at du er interessert i det, og JA jeg har allerede ordnet med ett innlegg jeg tenker å legge ut ganske så snart. Så følg med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg