EI UVENTET HELG I OSLO

God kveld kjære lesere!

Det er snart klart for ei ny helg, men før den tid kommer så må jeg fortelle dere om min forrige helg! Jeg dro nedover til Oslo fredagen som var, og skulle være til mandagen. En av mine nærmeste venninner skulle feire bursdagen sin, og dette måtte jeg få med meg. Jeg dro nedover og så virkelig frem til å kunne slappe av og ta livet med ro i Oslo, men hva skjedde? Jo, den ble ganske kaotisk for min del kan du si.

Lørdagen startet bra, fikk inn ei treningsøkt på SATS Elixia, og var klar for å feire Marte på kvelden. Nå er det over 2 mnd siden jeg drakk alkohol sist, så jeg forstod fort at dette kunne bli en spennende kveld. Og jammen skulle det bli det. Nå skal det sies at bursdagsfeiringen hjemme hos Marte var fantastisk, med herlige folk. Vi hadde også en veldig gøyal drikkelek som alltid får opp stemninga.

Så dro vi til en plass i Oslo kalt “Justisen”, en uteplass jeg aldri har vært på. Vi kom nokså tidlig da vi ville unnslippe kø, så klokken 23.00 var vi allerede inne. Og klokken 01.00 var jeg hjemme igjen! Ja, jeg ble litt for full, og klarte dessverre å miste vesken med mobil, bankkort og sminkeverdi nesten 2000kroner. Jeg skal ærlig innrømme jeg ikke tenkte så mye på dette på selve natten til søndagen, MEN når jeg våknet på søndagen og oppdaget hva som hadde skjedd. Ja, da raste verden sammen. Ikke nok med det, men de åpnet ikke for telefoner om hittegods før tirsdagen klokken 16.00 !! Så ja, jeg måtte gå uviten om vesken lå der eller ikke i over 2,5 døgn. Så jeg måtte booke om flyet mitt hjem og ja, dette gjorde oppholdet litt vanskeligere kan du si. Se for deg å være uten telefon og bankkort. Krise jo! Så jeg merker hvor avhengig jeg er av telefonen min, og hvor hjelpeløs du føler deg uten.

Jeg er så takknemlig for at vesken ble funnet og levert inn, fordi det skal man faktisk ikke ta for gitt, at noen leverer den inn! Så, all takk til den som leverte den inn. Nå ser jeg frem til helga, og vet dere? Jeg har ganske åpen helg, noe jeg liker veldig godt. Jeg har noen planer om å kanskje dra på Hallowen fest, men har ikke avklart noe enda. Tar det litt på sparket, og hva jeg føler der og da.

Ønsker dere alle en fin kveld!

Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg