BALSAM FOR SJELA

God kveld kjære lesere!

Vi nærmere oss slutten av denne flotte september måneden som har vært fantastisk, og fy søren for en fin start på høsten dette har vært. Det har jo vært helt magisk her i Trondheim de siste ukene, og været skal faktisk holde seg i ukene fremover også. Vi har hatt temperaturer på opptil 20 grader, noe jeg er veldig glad for, fordi jeg har faktisk klart å utnyttet været nokså greit disse dagene. Fordi JA, jeg har kommet meg ut fra treningsstudio og vært ute i naturen! Ikke bare 1 gang, men 2 ganger på kort tid nå. For meg er det å faktisk legge treningen min utendørs noe jeg sjeldent gjør. Hvorfor? Nei det er nok bare for “lett” å dra på trening og glemme litt hva som faktisk finnes utenfor 3t sine vegger.

Forrige helg var jeg på Geitfjellet her i Trondheim ,og i går var jeg på Storheia som ligger her i Trondheim. Begge turene ble veldig vellykket og jeg er sjeleglad for at jeg har fått sansen for det å gå / jogge i skog og mark, og bruke naturen. Jeg tok turen som ei lita treningsøkt, så det ble en del jogging på gårsdagens tur. Jeg kjenner det godt i deler av kroppen som jeg vanligvis ikke kjenner meg stiv. Så det er helt klart god trening for kroppen å benytte seg av naturen og hva den har å tilby. Dessuten gjør det mye med psyken, det er virkelig balsam for sjela! På begge disse turene har jeg fått med meg bestevenninna mi, og jeg har ikke ord for hvor takknemlig jeg er for å ha ei venninne som henne. Hun er min sjelevenn og er ALLTID med på alt jeg planlegger å vil gjennomføre. Vi deler så mye, og har så mange like egenskaper og syn på ting, og jeg er evig takknemlig for at du er den du er Ida mi <3

Nå står jeg ovenfor ei ny jobbuke, og jeg har faktisk fått ladet batteriene mine nokså greit i helga som var. Så jeg går inn i uka med friskt mot! I helga som kommer så skal jeg feire fadderbarnet mitt Victoria Madelen, som faktisk fyller 1 år i dag! Tenk det, 1 år! Det føles ikke lenge siden jeg var på sykehuset og besøkte henne for første gang. Men tiden bare flyr avgårde! Gleder meg til prinsesse feiring på søndagen. Ellers så skal jeg få inn noen gode treningsøkter, være med søsteren min og noen venninner, og ellers går dagene i jobbing. Så denne uken ser jeg virkelig frem til.

Ønsker alle en kjempe fin uke!
Følg meg på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg