MIN FREMGANG MED COACHARVE

God kveld kjære lesere!

Nå føler jeg det er lenge siden jeg har oppdatert dere på hvordan ting er med kosthold og trening, så derfor tenkte jeg å komme med ett blogginnlegg der dere får vite mer om hva som har skjedd de siste månedene og hva planene er for tiden fremover.

Som dere vet så bruker jeg Arve Kristoffersen som Coach, der han setter opp treningsplaner og matplaner for meg og mine behov. Dette har jeg gjort i snart 2 år nå, og jeg kan ikke si meg mer enn STRÅLENDE fornøyd! Arve er virkelig fantastisk på alle måter, og har hjulpet meg, og hjelper meg enda! Som dere vet så har jeg slitt en del med korsryggen, og derfor har det vært så viktig for meg å fått ett tilpasset treningsprogram og rett veiledning av en med god erfaring. Så der er det ingen tvil om at Arve er BEST. Han er spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager og har jobbet som fulltids-PT siden 2008.

Så hvordan har alt fungert?
Husker dere at jeg nevnte for dere at jeg ble satt på en ny matplan noen mnd før jeg skulle reise til Ibiza? (Les innlegget her)
Etter å ha gått på matplanen fra Arve klarte jeg å gå ned nesten 4 kilo og strammet inn mange cm på ulike områder (ca 3 cm per området). Så gjett om jeg ble fornøyd?! JAAA! Når jeg dro til Ibiza hadde jeg endelig oppnådd den kroppen jeg ønsket, og jeg var super fornøyd. Når sant skal sies så hadde jeg jobbet knall tøft for å oppnå det jeg klarte å gjøre på 3 mnd før jeg dro ned til Ibiza. Det krever MYE av deg om du skal oppnå gode resultater, og uten Arve ville jeg ikke nådd mine mål. Han har hjulpet meg under hele “dietten” med endringer, justeringer og tips til hvordan jeg skal nå målet mitt. Så du spør kanskje deg selv “Hva var målet til Ida”?. Jo, jeg ønsket å ha sommerkroppen 2017. Enkelt og ærlig svart. Jeg ønsket å ha six pack, markerte muskler, lite fett og samtidig føle meg bra med overskudd og energi. Alt dette klarte jeg å oppnå og jeg hadde tidenes sommerferie i Ibiza. Så for min del var disse 3 mnd absolutt verd hver eneste treningsøkt, hver kalori og hver svettdråpe.

Hva er målet fremover?
Nå er sommeren over, og noen tenker kanskje “hvorfor skal vi trene nå som høsten/vinteren” kommer? Det er jo enda mange mnd til neste “sommerkropp” skal bygges. Jeg for min del har endret fokuset mitt fra å ha sommerkroppen 2018, til å fortsette å ha fokus på hva trening og godt kosthold gjør med helsa mi og hvordan det påvirker hverdagen min. Fordi JA, de siste 2 mnd har jeg ikke fulgt noe treningsplan eller kostholdsplan. Jeg har “levd” livet og vært med på alt fra fylleturer, festivaler, restaurant besøk og ja, jeg har virkelig latt kroppen min fått 2 mnd med frihet. Jeg tror at kroppen min har hatt godt av å få levd litt fritt nå i sommer, men det skal også sies at kroppen har endret seg og jeg har gått opp de kiloene jeg mistet før Ibiza + 1 kg ekstra faktisk. MEN vet du? Det gjør meg ingenting, fordi jeg VET at med riktig trening og kostholdsplan fra Arve så vil jeg komme tilbake til der jeg var. Kanskje ikke så “rippet” som jeg var, men fremdeles i god form.

Når det er sagt, så vil jeg si at fokuset mitt har endret seg litt gjennom sommeren. Jeg har sett hva riktig kosthold og trening gjør med meg og kroppen min. Når jeg spiser ren mat og trener så reagere kroppen min med positive tanker, følelser og ja, jeg lever rett og slett bedre med meg selv. Kontra å spise junk, drikke alkohol osv, så føles kroppen tung og vanskelig. Jeg sliter med å få energi og jeg TRENGER virkelig energi da jeg jobber så mye som jeg gjør. Derfor sverger jeg til riktig kosthold og trening, fordi ja det gir meg så mye i hverdagen og livet generelt. Jeg elsker å trene, og jeg elsker kroppen min! Den skal jeg ha i mange år fremover, og derfor er det viktig å ta vare på den også.

Om du er interresert i coaching så ta kontakt med Arve og jeg kan love deg at du blir fornøyd.
Enten om du vil gå ned i vekt, gå opp i vekt, få mer energi i hverdagen, forebygge skader etc.
Så er Arve svaret på dette.

Priser:
1 pt time (45 min) 680 kroner
Kostholdsplan 680 kroner
Prisene er uten oppfølgning.
(1 ukes oppfølgning 210 kroner)

Kontakt info på Arve
Facebook her
Følg meg gjerne på instagram @idadir

NB:
Og ja, kropp er så flott, så jeg synes ALLE skal være stolt over sin kropp og vis den frem.
Drit i janteloven og vær stolt av deg selv <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg