UPDATE FRA FINDINGS FESTIVAL

God kveld kjære lesere!

Torsdagen forrige uke dro jeg og bestevenninna mi nedover til Oslo for å oppleve findings festival. Vi var der i fjor og vi måtte jo selvfølgelig ta turen dit også i år! Dette var av sommerens happenings (etter Ibiza turen vår, som var uslåelig). Men ja tilbake til Oslo helgen.

Vi booket oss inn på Radisson Blu Plaza hotellet, og gjett om vi ble fornøyde da vi så rommet vårt? Det var SVÆRT! Jeg ble overrasket over hvor fint det var, servicen og ikke minst treningsrommet de hadde å tilby. Vi kom tidlig ned til Oslo på torsdagen, og brukte dagen på litt shopping, handlet inn alkohol og fikk oss ei god treningsøkt. Så begynte vi på forberedelsene med selvbruning, vasking av hår, ja, you know.. Det er mye som skal gjøres sånn i siste liten, og det er så utrolig godt å reise sammen med Ida (bestevenninna mi), som forstår meg og er på samme måte selv. Kunne ikke vært bedre!

Lørdagen begynte vi med hotell frokost (det er jo det beste med å bo på hotell), for så å begynne å ordne seg og starte tidlig. Vi begynte vell i 11 tiden å drikke, og var på Bislett station rundt klokken 15.00. Så ja, dette er skikkelig dagsfylla, og jeg må innrømme at jeg liker denne type “fyll”, om jeg kan si det slik? Det er noe med stemningen rundt det å drikke og ha det gøy utendørs i finvær. Fordi JA, det ble faktisk finvær hele oppholdet. Det var meldt regn, så vi var veldig bekymret en periode. Men takk og pris så unngikk vi regnet!

Var det noe jeg virkelig hadde gledet meg til denne helgen, så var det å treffe Marte (som jeg var i Thailand med i fjor), og Kenneth som er en av mine bestevenner. Det er så fantastisk å tilbringe tid med gode venner, og spesielt personer som Marte og Kenneth. Så jeg stor kosa meg, og gleder meg allerede til å se de igjen. Reisen ned til Oslo er uten tvil verd å møte disse to <3

Søndagen startet vi på samme måte, og hele helgen har egentlig vært magisk. Selv om jeg for min del (personlig), likte meg bedre i fjor enn i år. Men det skyldes nok at vi hadde 12 dager i Ibiza med slik festing, og jeg var ganske “lei” av dette livet fra tidligere i sommer. Men for all del, findings festival var magisk! Anbefales for dere som har lyst på en god opplevelse, uten tvil.

Søndagen dro vi på Aker Brygge og møtte Mayoo. Vi fikk med oss “melafestivalen”, som er en årlig verdenskulturfestival. Festivalen er sjangeroverskridende og inkluderer mange ulike kunstformer, som musikk, dans, litteratur og teater. Så dette var utrolig gøy å få oppleve, og i finværet! Så dro vi på “Pardis” og kjøpte oss tidenes iskrem. Dere vet sånn kinder bueno, Bounty, Snickers og slike typer iskrem man får i utlandet? Ja, dette kjøpte vi oss på søndagen. Så i helgen har det gått i junkfood, alkohol og godteri/is. Så du kan tro det var godt å starte på blanke ark igjen på mandagen! Det kan ikke forklares hvor godt det faktisk er å komme tilbake til rutiner igjen. Fordi ja, jeg er ett rutine menneske som liker å ha kontroll over dagene mine / måltidene / treningen min.

Ønsker alle ei fortsatt fin uke
Følg meg på instagram @idadir

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg