DETTE KALLER JEG FRIHET

God kveld kjære lesere!

I dag er det “lille lørdag” for mange der ute, men for min del betyr dette så langt ifra fri. Fordi jeg jobber både i morgen og lørdagen. Så jeg tar ikke helg før lørdag klokken 15.30. DA skal jeg ha fri resten av kvelden, og hele søndagen! Og vet dere hva det beste med det er? Jeg har INGEN planer! Nei, det stemmer. Jeg har ingen avtaler jeg skal være med på, og jeg skal bare bruke tiden min på det jeg selv har lyst til å gjøre “der og da”. Dette er noe jeg har lengtet etter såpass lenge. For mange kan dette høres litt merkelig ut, og kanskje sykelig? Men det er ett faktum, at jeg alltids har planer og avtaler om å være her og der på ulike tidspunkter. Så for meg å faktisk ikke ha ett eneste tidspunkt jeg må forholde meg til, er frihet.

Selv om jeg ikke har noen konkrete tidspunkt og planer, så vet jeg med meg selv at jeg blir å få meg ei god treningsøkt både lørdag og søndag. Men utenom dette så har jeg ikke så mange andre tanker om hva jeg skal bruke tiden min på. Det frister veldig å ha hjemme spa på lørdagen med fotpleie, hårkur, ansiktsmaske, så dette blir jeg kanskje å gjøre. Slenge føttene på sofaen og bare ta livet heeelt med ro. Søndagen er jeg ÅPEN for det meste, og har vell egentlig skulle vasket og ordnet bilen min, da denne virkelig trenger rengjøring. Så hvem vet, kanskje blir det bilvask? Eller ikke? DEN friheten, kan ikke forklares for min del. Og det føles sååååååå godt å ikke ha en forbanna plan å forholde seg til!

Hittil i år har tiden bare løpt meg forbi, og jeg føler alltid at jeg “ligger bakpå”, om du skjønner meg rett? At tiden ikke strekker til, og at jeg alltid har dårlig samvittighet for noe. Har du følt dette før? Jeg sa til meg selv at året 2017 skulle jeg bruke på meg selv, og bli mer “egoistisk”. Har jeg klart dette? Både ja, og nei. Jeg har enda en lang vei på å klare å bli nok egoistisk til å faktisk ikke få dårlig samvittighet for ting jeg prioriterer her i livet og bortprioriterer. Så dette må jeg fortsette å jobbe med. Og skal jeg være helt ærlig? Så tror jeg ikke dette vil skje i året 2017. Så jeg må nok ha enda mer fokus på dette i året 2018, og tenke ut en plan som kan gjøre dette lettere for meg. Man må nok startet i det små og bare jobbe mot målet sitt, og faktisk innrømme for seg selv at det er GREIT å droppe enkelte avtaler, arrangement og happenings, til fordel for noe DU selv ønsker og vil bruke tiden din på. Men en dag.. Da er jeg der!

Ellers så har jeg det ganske så bra for tiden. Jeg jobber mye (som dere vet), treningen går bra, og kostholdet går bra. Så ja, det er ikke mye nytt i livet mitt generelt, noe jeg liker. Jeg liker det stabilt, og liker rutiner som dere vet. Så for meg er dette perfekt. Jeg trenger formodning en ny treningsplan, og skal derfor møte min coach Arve Kristoffersen 23.august for å legge opp en ny plan og forhåpentligvis skal vi endre litt på kostholdet også. Selv om jeg er veldig fornøyd med maten jeg spiser, så er det alltids greit å varierer litt. Så dette gleder jeg meg til!

Ønsker alle en fortsatt fin torsdag!
Følg meg på instagram @idadir

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg