UPDATE; FOTOSHOOT OG HYTTETUR

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, ny helg står for tur, og for min del så blir denne helgen nokså kjedelig. Fordi ja, jeg har jobbhelg på flyplassen. Når jeg har jobhbelg så består helgen min kun av mat, jobb og jeg prøver å presse inn ei treningsøkt. Denne helgen er det meldt regn her i Trondheim, noe jeg bare ser på som positivt. Da er det nemlig lettere å være inne å jobbe. Er det ikke slik for oss alle? Det er mye lettere å faktisk tilbringe tiden sin på jobb når været ikke er så fint? Det synes i hvert fall jeg.

Når jeg nå har pratet om min kjedelige helg som står i vente, så ønsker jeg gjerne å dele litt mer om hva jeg har gjort tidligere i sommer. Jeg har fortalt dere om Ibiza turen jeg hadde i juni/juli. (HELT magisk!!). Lever enda på denne ferien, minnene og bildene/filmene vi har fra denne fantastiske ferieturen. Men som jeg har nevnt for dere så har jeg også vært en weekendtur i Oslo sammen med 2 gode venninner av meg. Denne Oslo turen har vært planlagt ganske lenge, da hovedårsaken til at jeg skulle nedover var for å gjøre en fotoshoot med Nicolai Saxegaard. Han har jeg lenge hatt kontakt med via instagram/fb og vi bestemte oss for å gjøre en shoot sammen. Så denne helgen var satt av til fotoshoot. Jeg var så heldig å ble stylet av flinke Affi som jobber på “Fin Frogner” i Oslo. (instagram @byaffi). Jeg skulle gjøre fotoshooten sammen med Annette Soknes, som er ei god venninne av meg. Vi holdt på i 6 timer, og WOW så krevende det faktisk er å få til gode bilder. Jeg har som sagt null erfaring med fotoshoot, så dette var virkelig krevende for min del! MEN jeg følte det gikk helt greit, og at vi fikk til noen fine bilder. Nicolai er en fantastisk fotograf, og vi hadde en utrolig koselig ettermiddag sammen. På lørdagskvelden bestemte vi oss for å dra ut i Oslo by, og møtte noen kompiser av meg også dro vi på “Stratos” uteplass. Aldri vært der, og må si det var en fantastisk bra uteplass!! Oslo er så herlig å feste i, det er så mye å velge mellom og ja, jeg er litt lei Trondheim og utelivet her. Så det er alltids godt å komme seg bort og feste i andre byer.

Søndagen ble nokså chill, da vi alle var i dårlig form. Vi fikk ordnet med sen utsjekk fra hotellet, TAKK gud for det. Så dro vi på Aker Brygge og spiste på Olivas før vi tok flyet hjem til Trondheim. Vi hadde en kjempe fin helg sammen! <3 Det er så godt å koble av og nyte fridagene i godt selskap sammen med disse to flotte jentene jeg reiste med til Oslo. Er så ufattelig takknemlig for å ha slike i livet mitt, og vi har virkelig gjort det beste ut av disse dagene i Oslo. We will be back!

Jeg har også siden sist jeg oppdaterte vært på hytta vår på Glåmos (like ved Røros), sammen med pappa og søskene mine. Denne turen gledet jeg meg veldig til, fordi det er evigheter siden jeg sist var på hytta, og jeg har enda ikke vært på hytta på sommerstid. Så vi hadde planlagt topptur opp til en plass kalt “Stor Skarven”, som er et fjell 1553 moh. Dette var en utfordring jeg gledet meg til. Vi startet tidlig på morgenen, og etter 7,5 timer var vi i mål. Ja, det var litt av en tur. For meg som ikke har vært på fjelltur siden jeg var.. ja, hold deg fast. Siden jeg var 15 år!!! (flaut), så var denne turen veldig krevende for min del. Vi syklet i 1,5 time før vi tok til fots, og nådde toppen tilslutt. Vi var dessverre litt uheldig med været, så det blåste mye og begynte å små regne. Så været kunne vært bedre, MEN alt i alt var det en fantastisk topptur! Jeg må si jeg var nokså stolt over meg selv da jeg hadde gjennomført denne turen, og det mener jeg det er lov å si også 🙂

Nå er vi allerede i august måned, og sommeren begynner å ta slutt. Mange starter på jobb igjen, og snart begynner skolen for mange. Jeg for min del, har igjen 4 fridager som jeg skal bruke i Oslo 17-20 august. Jeg gleder meg så sinnsykt til å oppleve Findings festival igjen, fordi i fjor var det helt sinnsykt! Flere som skal på Findings i år??

For mer informasjon om fotoshooten vi hadde med Nicolai Saxegaard, følg med på hans instagram konto @saxegaardphotography (bilder kommer forløpende)

Ønsker dere alle en fin helg!
Følg meg på gjerne instagram @idadir

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg