DETTE REDDET SOMMEREN MIN

God kveld kjære lesere!

Sommeren for i år er godt over halvveis, og vi er straks inne i august måned, noe jeg synes er så kjedelig. Fordi ja, jeg elsker sommeren. Det er den beste årstiden i året, da jeg elsker varme, sol og ikke minst ferietid! Denne sommeren har jeg virkelig utnyttet maksimalt, og har fått vært med på mye gøy sammen med flotte mennesker. Alt fra tidenes ferietur til Ibiza, jentetur til Oslo, nå i helgen var jeg på hyttetur med familien. Nå venter en ny Oslo tur i august, der jeg skal få oppleve findings festival med gode venner. Så ja, jeg elsker sommeren 2017.

Når det e sagt, så er det store spørsmålet alltids “blir det sol i morgen?”.
Ikke si meg at du ikke har tenkt tanken når du har våknet opp og sett ut av vinduet. For oss her i trønderlag, så har vi hatt både fine dager og dårlige dager med regn og gråe skyer. MEN for min del så har ikke solen utgjort så mye, fordi som sagt, jeg er avhengig av å bruke selvbruningen fra Shadowtans. Jeg har vært fast bruker i over 3 år nå, og denne selvbruningen redder meg virkelig gang på gang. Så selv om den trønderske sommeren ikke har vært optimal, så har jeg alltid følt meg brun og fin, takket være Shadowtans.

Jeg har tidligere nevnt for dere hvor viktig det er for meg å ta vare på huden min, og dette er det også viktig å tenke på nå i disse sommertider. Ja, solen kan steke og det frister veldig å ligge ute i solen med sololje og steke huden sin. MEN, det er så viktig å beskytte huden sin med solkrem med høy faktor. Bruk heller selvbruning, om du ønsker å få en dyp og jevn brunfarge!

Min store favoritt hos Shadowtans er nok den fantastiske moussen de selger! Den finner du her til 399kr, og JA den er virkelig verdt hver ei krone. Denne brunfargen blir jevn og dyp, uten å skjolde av. Den sitter også perfekt på, selv om du trener og er aktiv. Noe som er veldig viktig for meg i en hektisk hverdag.

Unngå å utsett huden din for solskader, og huden vil vil takke deg i de senere årene, jeg lover deg!
Om DU har lyst til å teste ut Shadowtans sine produkter, så kan du få 20% rabatt ved å bruke rabattkoden “idadir” ved bestilling

For mer informasjon
Hjemmeside her
Instagram @shadowtansnorge
Facebook her

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg