DETTE BLIR MAGISK

God kveld kjære lesere!

Det nærmer seg helg, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til denne helgen! Jeg får nemlig besøk av godeste Marte (som jeg var i Thailand med i fjor), og hun skal være til meg i hele helgen og frem til mandagen!! Vi to koser oss alltid sånn i hverandres selskap vi, så jeg gleder meg veldig til få tid med Marte og bare nyte fridagene. Fordi ja, jeg har fri i helgen!!

Før jeg begynner å prate om planene for helgen her, så vil jeg bare gi dere en oppdatering på forrige helg. Da var det som sagt min brors konfirmasjon, og jeg skulle endelig få bruke bunaden min igjen. Jeg kan kort fortelle at det ble en kjempe fin konfirimasjonsfeiring, og jeg fikk mye fine tilbakemeldinger fra venner/bekjente om at bunaden jeg hadde på meg var nydelig. Det må jeg bare si TUUUSEN takk for slike fine tilbakemeldinger! Men når det er sagt så er det faktisk ikke en bunad jeg har, det er en festdrakt. Denne kan brukes av alle, fordi den ikke har noe tilhørighet til ett bestemt sted i Norge. Den heter “Trondheimrosen”, og ja, jeg er så fornøyd med den, fordi den er så enkel og “ren om du forstår meg rett.

Angående helgen her, så har jeg som nevnt fri, og det tenker jeg å dra utnytte av. Fredagskvelden blir det avslapping og kos, lørdagen skal jeg få til ei god treningsøkt og litt shopping, søndagen blir det dagsfylla og sommerfest her i Trondheim. Denne festen skal visstnok være magisk, og arrangeres på Søstrene Karlsen. Så ja, gleder meg veldig til denne festen og gjengen som drar sammen.

Så nå er det bare å glede seg til helg i morgen klokken 15.00.
Ønsker alle ei fin helg, og NYT

Følg meg på instagram @idadir

 

2 kommentarer
    1. Hei! Et spørsmål som ikke har med dette å gjøre, men hvor mange gram silikon har du? Har du anatomiske? Over eller under muskelen? Jeg skal snart ta, og synes dine er fin størrelse så bare lurer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg