WHEN LIFES MAKES YOU SMILE

God kveld kjære lesere!

Det er mandag, og ei ny uke står for tur og jeg er så klar for å møte denne uken med det beste jeg har! Hvorfor er jeg så glad i dag? Jo, det skal jeg si deg. Jeg hadde nemlig tidenes helg – helt fantastisk!

På fredagen var jeg hos sjefen min, samlet med alle kollegaene mine fra jobb. Det ble servert ost og kjeks, og god stemning. (ja jeg hadde med egen mat). Men det betydde ingenting for de andre, de var like “glade” i meg fordi om jeg spiste noe annet. Kvelden var fantastisk og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har verdens beste kollegaer! <3 I snart 10 år har jeg jobbet hos Avinor og kommet godt overens med mange av de jeg jobber med.

På lørdagen feiret bestevenninna mi bursdagen sin hos meg, altså i min leilighet. Denne jenta betyr så ufattelig mye for meg, og det er hennes prinsesse jeg er fadder til. Det var derfor helt naturlig at hun fikk lov til å låne leiligheten min å feire dagen sin der. Jeg kunne gitt henne hele verden om jeg hadde hatt muligheten. Det vennskapet vi har, er så vanskelig å forklare <3 Love you girl!
Men i hvert fall hjemme hos meg var vi var en fin gjeng samlet, også fikk jeg besøk av en Kristian Rene som var i Trondheim denne helgen. Alltid så koselig å treffe på denne fyren, vi har det alltids så gøy sammen. Så dro gjengen på Søstrene Karlsen og festet videre. Planen var egentlig å være edru, meeeen det ble visst noen glass vin, og vips så var det gjort. Det var såpass god stemning, at det faktisk ble nach hjemme hos meg. Noe som BARE var gøy!

Søndagen fikk jeg slappet av og ladet opp batteriene mine, ryddet og vasket litt. Fikk også til ei kanon økt på trening, så ja, jeg har hatt ei fantastisk helg. Det er så rart, hvor mye energi en slik helg kan gi deg. Jeg smiler ennå fra øret til øret fordi jeg hadde ei så super helg med fantastiske folk <3

Nå gleder jeg meg til å fortsette denne uken, og jeg har allerede gjennomført min første treningsøkt denne uken FØR jeg startet på jobb i dag. Det er sjeldent at jeg klarer å trene FØR jobb, men det klarte jeg jammen meg i dag. Så ja, uken er godt i gang!

Ønsker alle ei flott uke, og gjør det beste ut av den!

Følg meg på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg