PÅSKEKONKURRANSE HOS HERA

God kveld kjære lesere!

Nå er det for mange snart påskeferie, mens for min del går jeg ikke ut i påskeferie før skjærtorsdag klokken 18.00. Jeg har forresten bursdag denne dagen (13.april, blir 27 år !!) , men ja, det går helt greit å jobbe på bursdagen sin. Begynner å bli vant til det, slik er det å jobbe turnus og dagen er ikke særlig spesiell for meg. Jeg skal feire bursdagen min 29.april med jentene mine, så DET gleder meg jeg vilt til.

Nå som påsken snart er her så tenkte jeg å dele en glad nyhet med dere!! Som dere vet så går jeg fast til frisørsalongen HERA som ligger her i Trondheim. Jeg har gått fast her i snart 1,5 år og kan virkelig anbefale jentene på HERA. De både farger håret mitt, klipper meg og ordner med extensionset mitt AKKURAT slik som jeg ønsker å ha det, platinablondt! Alltid like hyggelig å komme inn i salongen, da du blir tatt godt imot av blide og serviceinnstilte jenter som tilbyr deg kaffe og ett smil. 
Mange spør meg hva som er så flott med HERA og hvorfor jeg anbefaler de. Og da kan jeg si at håret mitt har aldri vært sterkere, fyldigere eller finere enn hva det er i dag! Tross min platinablonde hårfarge, så er håret mitt bedre enn på mange, mange år!

Så ja, HERA er uten tvil frisøren du skal velge om du vil oppnå ett resultat som både DU og HÅRET ditt er fornøyd med.
Men tilbake til innlegget, i forbindelse med påsken så kjører de en konkurranse som du IKKE vil gå glipp av.

Du kan nemlig vinne FIRST ANTIFRIZZ BEHANDLING og produkter til hjemmebruk !!! Jeg har selv tatt denne behandlingen og WOW, det er så verd det (!). For dere som ikke vet hva dette er, så er det en glattebehandling som holder håret rett i opptil 12 uker.
Hvor fantastisk er ikke dette?
Så om du ønsker å delta og vinne dette, så må du gjøre som bildet nedenfor sier:

1.Følg siden til HERA @hera_store_as (instagram)
2. Tagg 2 venner

Vinneren kåres 10.april.

LYKKE til alle sammen!

For mer informasjon om HERA
Facebook her
Instagram @hera_store_as
TLF: 415 81 795

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg