THE LATEST NEWS

God kveld kjære lesere!

Håper dere alle har en fin lørdagskveld, fordi det har nemlig jeg! Dagen startet med at jeg jobbet frem fra 09.00 – 15.30, for så å dra på Sirkus Shopping og spise sushi bufe med ei venninne. Sushi på en lørdag er absolutt innenfor. Jeg husker godt hvor skeptisk jeg var til sushi, da jeg ikke skjønte at rå fisk kunne være så godt. Fordi ja, nå elsker jeg virkelig sushi. Selv om man skal tro at sushi er “sunt” så er det langt ifra sannheten. Sausene de bruker er dynket med sukker, så dette er virkelig ett “gourmet” måltid for min del. For meg så var dette sushi måltidet ett høydepunkt, da jeg starter på en ny diettplan laget av min Coach Arve Kristoffersen (@akfitness på instagram), så derfor var dette ett slags siste “cheatmåltid”. Jeg skal fortelle ALT om min nye diettplan og baktankene for dette i ett senere innlegg jeg skal poste til uken. Gled dere!

Foruten om sushi og matplaner, så har jeg det bra om dagene, tross at jeg var innom sykehuset for snart 2 uker siden. Ja, jeg fikk nemlig “falsk” prolaps, noe jeg har slitt med tidligere. Så jeg har egentlig bare i lengre tid ventet på at dette skulle komme tilbake, og det gjorde det på mandagen for snart 2 uker siden. Jeg fikk greit med smertestillende, og hadde det nokså greit der jeg lå på overvåkingen. MEN, jeg fikk en veldig kjedelig beskjed. Jeg må gå med støttebody i 4-6 uker, så jeg får ikke lov til å trene. Så ja, du kan tenke deg. Ingen trening på så lang tid? Jeg kan ikke huske sist jeg ikke fikk trent på så lenge, så ja, jeg ble ganske lei meg. Men så tenker jeg slik: Jeg må bare ta vare på helsen min og at disse ukene vil gå fort. Så nå har det allerede snart gått 2 uker siden jeg fikk forbudet, og vips så kan jeg starte på igjen.

Jeg skal innom sykehuset på tirsdagen for å ta en vurdering, og forhåpentligvis så får jeg begynne å sykle igjen!!! Sykling er skånsomt mot ryggen, så jeg krysser fingrene på at legene gir meg gode nyheter på tirsdagen! Lover å holde dere oppdatert på “rygg situasjonen” min.

Nå som jeg ikke bruker så mye tid på trening, så har jeg jo all verdens tid til alt annet. Det er rart hvor mye tid all treningen opptar av hverdagen min, så jeg har egentlig hatt 2 ganske så gode uker. Jeg har møtt venner jeg ikke har sett på lenge, familie og ja, vært mye mer spontant. Jeg har fått ryddet og vasket huset. Handlet inn ting til leiligheten som jeg har manglet i ett halvt år! Ordnet med nye bilder av meg og venner i leiligheten min mer til. Så ja, noe godt har det kommet ut av denne situasjonen.

Nå skal jeg sette meg tilbake i sofaen, se en film og bare kose meg med en questbar. Gud, så mye gode serier det er på Viaplay. Jeg har nettopp funnet serien “Quantico”, og den er virkelig SINNSYK. Anbefales virkelig!

Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!

Følg meg på instagram @idadir

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg