1 MND SIDEN SIST

God kveld kjære lesere!

Wow, nå er det godt over 1 mnd siden sist jeg oppdaterte bloggen min, og ja, jeg må innrømme jeg har tenkt mye på å skrive ett innlegg, men så har det gått i glemmeboka. Det høres kanskje litt teit ut, at jeg ikke tar meg 5 minutter til å sette meg ned og skrive noe. Det er jo så lett å bare rable ned noe, så hvorfor har jeg ikke hatt tid tidligere? Jo, det kan du si. Men for min del så orker jeg ikke bare å skynde meg å skrive noe for å skrive noe. Jeg vil gjerne fortelle og forklare ting som skjer i livet mitt og hverdagen min, og til det trenger jeg gjerne mer enn 5 minutter.

Men ja, det er godt over 1 mnd siden sist, og siden da har jeg vært mye syk, dessverre! Jeg pådro meg en betennelse i kroppen for snart 3 uker siden, så ble jeg satt på en 10 dagers antibiotika kur, og etter dette fikk jeg 9 dager med kraftig feber. Så ja, jeg har virkelig vært uheldig og vært mye sengeliggende. Jeg merker at det gjør meg irritert og sint å være syk. Jeg HATER det, virkelig! Jeg får ikke gjort noe som helst, og kroppen blir rett og slett ødelagt av å ligge på sofaen dag inn og dag ut. Selv om jeg har vært syk, så har jeg presset kroppen til å dra på både jobb og trening. Derfor tror jeg det har tatt lengre tid før jeg faktisk ble frisk. Med godt over 39 i feber i 9 dager sammenhengende er jo ikke akkurat vanlig. Så tilslutt måtte jeg ta til fornuften og faktisk holde meg hjemme. Da gikk det 2 dager og jeg var frisk. Så jeg har nok lært nå, at kroppen faktisk må ha ro og hvile for å bli 100% frisk.

Så nå satser jeg på at jeg holder meg frisk og rask i lang tid fremover. Fordi jeg setter virkelig pris på å være frisk. Det er først når man er syk over lengre tid at man innser hvor heldig man er når man er frisk som en fisk og kan fungere optimalt i hverdagen. Etter all sykdommen har jeg fått til noen kanon gode treningsøkter, masse venninne besøk, Valentine`s day ble feiret med min beste venninne og sammen var og så “Fifty shades darker” på kino (love you girl), og ja, funnet meg en ny favoritt serie. Fordi ja, jeg har faktisk hatt tid til å se på flere serier nå som jeg var syk. Har dere hørt om serien “Blindspot” som du kan se på Viaplay? DEN kan jeg virkelig anbefale, WOW for en sinnsykt bra serie! Så om du er på utkikk etter en bra serie, så kan jeg gå god for denne!

Ellers så går alt som normalt, med både jobb og trening. Ingenting nytt som skjer her hos meg, og det er like så greit.
MEN, jeg skal ta 1 ukes ferie fra og med neste uke. Og hva skal jeg gjøre?
Jo, ingenting!
Rett og slett ta livet med ro. Slenge meg på sofaen med føttene på bordet, en ny serie og god mat.
Det skal virkelig bli magisk, fordi jeg trenger å få roet ned kroppen og bare gi den litt pleie. <3

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

Følg meg gjerne på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg