NEGLEFIN HOS DEN BESTE

God kveld kjære lesere!

Nå er det lenge siden jeg har postet bilder av mine nydelige negler lagt hos flinkeste Trude Lockert, som jobber på Solsiden Spa, avdeling midtbyen her i Trondheim. Glemte helt å vise dere både juleneglene mine, nyttårsneglene mine, og ja, de siste neglesettene jeg har hatt. Derfor tenkte jeg å gi dere ett innblikk i min “negle historie” hos Trude. Det er så gøy hva man kan gjøre med negler, og hvor fint resultatet kan bli med litt fantasi og med Trude som “designer”

Fordi ja, hun er bare så dyktig denne jenta! Hva er grunnen? Jo, Trude tenker litt “utenfor” boksen og er glad i variasjon når hun legger negler. Dette synes jeg gjør henne så spesiell, fordi hun ikke bare legger “kjedelig fransk”. Men hun liker å prøve ut nye ting, og det digger jeg! Elsker å være test kanin når Trude har nye ideer. Virkelig, og jeg blir alltid så fornøyd med resultatet, og hun skuffet ikke denne gangen heller. Så nå er jeg virkelig klar for ei ny uke, med nye negler!

HUSK:
 Oppgir du “Ida Tiller” får du 15% på nytt sett negler!

For mer informasjon:
Facebook her
Instagram @negldesigntrudelockert

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg