HELGENS HAPPENING

God kveld kjære lesere!

Da er det fredag igjen, og om noen timer tar jeg en velfortjent frihelg. Denne helgen har jeg virkelig gledet meg til, fordi min bestevenninne skal feire bursdagen sin hos meg i morgen. Jeg “leier” ut leiligheten min slik at hun får samlet jentene for en skikkelig fest med både selfies, dans, sang og drikkeleker. Oh yes, jeg gleder meg virkelig! Denne jenta vi skal feire er nemlig så fantastisk på alle måter, og vi har det alltid så GØY når vi drikker sammen. Hører rykter om at hun skal ordne noen herlige drinker, blant annet mango daquiri, straweberry daquiri og bailyes med kaffe. NAM, jeg får nesten vann i munnen av tanken, fordi er det noe jeg virkelig elsker så er det gode drinker.

I morgen før bursdagen så har jeg vært så heldig å få time hos Monica som jobber på HERA frisørsalong. Hun skal style meg med både hår og makeup, noe jeg setter veldig stor pris på. Er så godt å bli stæsja litt opp, og føle seg litt ekstra fin når man skal ut på byen med en fin gjeng jenter. Og nei, det er ikke ofte jeg drar og får stylet og sminket meg profesjonelt, men i morgen har jeg bestemt meg for å unne meg det lille ekstra. Og da stiller Monica opp, så snill og god som hun er!

Søndagen blir det nok å ligge langflat på sofaen, for så å prøve å manne seg opp til pulsspinn time utpå kvelden med lillesøster. Fordi ja, jeg liker faktisk å trene dagen derpå. Jeg har hørt at det er ikke noe vits, og at kroppen heller trenger hvile. Men jeg liker å dra på trening og få svettet ut litt av alkoholen som ble inntatt kvelden før. Alt er bedre enn ingenting tenker jeg! Så kommer kvelden og man må forberede seg på en ny uke, jøss tiden går så fort!

Så nå ønsker jeg egentlig alle en kjempe fin helg, og NYT!
Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg